מגזין TheMarker בגיליון יוני הקרוב יוצא בפרויקט ייחודי– רשימת 40 – 40X רשימת 40 הצעירים המבטיחים במשק הישראלי עד גיל 40. במסגרת הפרויקט תבחר מערכת מגזין TheMarker 40 צעירים מבטיחים מתוך מאות, שמועמדותם נשקלה, מכל ענפי המשק, שיווק, פרסום, מדיה, היי טק, אינטרנט, השקעות, בנקאות, קמעונאות ועוד.
רשימת הצעירים המבטיחים בישראל לשנת 2006 לפי בחירת מגזין TheMarker תיחשף באירוע משותף עם המסלול האקדמי המכללה למנהל שיתקיים בנמל תל אביב בתאריך ה-5 ביוני.
הרשימה מורכבת מצעירים, שהינם בעלי הבטחה יוצאת דופן בתחומם, הישגים מרשימים, חזון מלהיב, וכאלה הנמצאים בדרכם למשרות הבכירות ביותר בעולם הכלכלי הישראלי. הרשימה תחשוף את הצעירים המבטיחים והבולטים בכל סקטור וסקטור במשק. הדירוג מבוסס על תחקיר עיתונאי רחב היקף של מערכת מגזין TheMarker. במהלך התחקיר מתקיימות שיחות עם חברות, מנכ"לים ומובילי דעה מכל סקטור וסקטור.
לדברי מייקי דגן, עורך מגזין TheMarker, "פרויקט הצעירים המבטיחים, מאתר את הצעירים הכריזמטיים, השאפתנים ובעלי הפוטנציאל הגדול ביותר להצלחה בכל תחומי המשק. הרשימה חושפת מי הצעירים המבטיחים בכל סקטור וסקטור ומי צפוי או בעל פוטנציאל להוביל את תחומו בעתיד".
לדברי רני יעקובי, סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל: שיתוף הפעולה בין המסלול
האקדמי המכללה למינהל לבין TheMarker מהווה המשך ישיר לאסטרטגיה שלנו הדוגלת בשילוב בין מצויינות אקדמית והצלחה בעבודה.
בנוסף, בגיליון יוני תתפרסם רשימת 500 האנשים העשירים בישראל של TheMarker המתפרסמת זו השנה הרביעית ברציפות ותציג נתונים חדשים על מפת ההון והעושר בישראל. זהו אחד הפרויקטים המרכזיים והיוקרתיים של מגזין TheMarker. גיליון ה-500 הוא בעל השפעה רבה במגזר העסקי והפרטי כאחד, והוא מעורר התעניינות רבה בקרב קהלי יעד מגוונים בכל המעגלים המשיקים למפת העושר בישראל. בנוסף הוא משמש ככלי עבודה לחברות וארגונים רבים בארץ ובחו"ל.