פרוקטר אנד גמבל ישראל הודיעה היום כי תעביר את ניהול פעילות הפרסום, יחסי הציבור והקד"מ שלה במגזרים לסוכנות יחסי הציבור שטרן אריאלי, ולקבוצת פרומרקט.
סופי בלום, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: "שטרן-אריאלי ופרומרקט מלווים בהצלחה את פעילות יחסי הציבור והקד"מ של פרוקטר אנד גמבל ישראל למעלה מעשור. על רקע הרחבת יכולותיהן והתמקצעותן של כל אחת מהסוכנויות אל תחום המגזרים, ולאור היכרותן רבת השנים עם אופי הפעילות של פרוקטר אנד גמבל, החלטנו לפעול יחדיו בתחום זה. אנו מאמינים כי השרות שיינתן על ידי פרומרקט ושטרן אריאלי הן במגזר הכללי והן במגזרים יהיה חדשני, הוליסטי וסינרגטי".
לצורך הפעילות החדשה הקימה שטרן אריאלי חטיבה לתקשורת מגזרית, "מוזאיקה", בניהולו של שימי המיאס, מומחה לשיווק והתנהגות צרכנית ובעל ניסיון רב בפרסום ושיווק מגזרי. מוזאיקה מציעה שירותים הוליסטיים הכוללים: אסטרטגיה ומחקר, קריאייטיב ופרסום, תכנון מדיה, יחסי ציבור וקשרי קהילה למגזרים החרדי, הרוסי והערבי ותעבוד בשיתוף עם אנשי מקצוע מומחים בכל אחד מהמגזרים.
קבוצת פרומרקט תקים חברת בת שתטפל בתחום המגזרי. בראש החברה יעמוד חזקי חורז'בסקי, אשר כיהן בשש השנים האחרונות כמנהל תחום המגזרים בחברת סלקום. החברה החדשה , בבעלות חזקי חורז'בסקי וקבוצת פרומרקט, תתמחה במתן שירותי שיווק וקידום למותגים במגזרים השונים תוך שימוש במתודות חדשניות של קידום מכירות ומגע ישיר ואישי עם לקוחות.