קרן קיימת לישראל תבנה תוכנית שיווקית לקירוב עולים חדשים לעשייה של קק"ל, ותרכז מאמצים בפעילות הסברה, חינוך וקידום ערכי קק"ל בקרב המגזר הרוסי והקהילה האתיופית בישראל. לצורך ביצוע התוכנית קיימה קק"ל מכרז בו זכתה חברת פרטיזן תקשורת שיווקית, המתמחה בפניה לעולים.
לדברי ח"כ לשעבר, סגן יו"ר דירקטוריון קק"ל מר יגאל יאסינוב, "הערכים של אהבת הארץ, השקעה בשימור היערות, בילוי בחיק הטבע, חינוך הדור הצעיר – קרובים מאוד לליבם של יוצאי ברה"מ לשעבר, והגיע הזמן לחבר מחדש בינם לבין קרן קיימת – מוסד ותיק בעל ערך חשוב מאוד לעצם הקמתה של המדינה. ברגע שיכירו לעומק את פעילות קק"ל, אני משוכנע שישמחו לקחת בה חלק פעיל ואף להוביל בנושאים מסוימים, כמו למשל פעילות הנוער והאקולוגיה, עליהן אנו נשים דגש מיוחד בפניה למגזר העולים".
הפרויקט המיוחד יכלול מחקר בנושא העמדות של ציבור דוברי רוסית ואתיופית בכל הקשור להיכרות עם פעילותה של קרן קיימת לישראל בעבר ובהווה ועם הערכים אותם היא באה לקדם. תוכנית שיווקית מיוחדת תורכב בתום המחקר ותתמקד בעשייה בתחומי החינוך, ייעור ואקולוגיה, איכות הסביבה, תיירות פנים וקהילה.