לפני כחודשיים הודיעה פרטנר לבית המשפט, בתגובה ליצוגית שהוגשה נגדה , (בנוגע לאופן חיוב לקוחות בגין שיחות לחו"ל במסגרת תוכנית התעריפים בשם "אורנג' פרי"), כי תזכה כ-11,500 מנויים, בכ-321 אלף שקל, לאחר שאלו חויבו לפני כשנה בחיוב יתר עקב טעות שקרתה בחודשים ינואר-פברואר 2008.
עוד טענה פרטנר בתגובה, כי במהלך החודשים ינואר-פברואר 2008, הרבה לפני הגשת התביעה, גילתה בעצמה כי נפלה תקלה במערכותיה וזו תוקנה.
כעת, עם הגשת הבקשה להסתלקות מהתביעה והתשלום לתובע הייצוגי ולבאי כוחו, תגיע הפרשה לקיצה.