פריגת במהלך מיתוגי נרחב לחיבור המותג לטבע ולאדמה

פריגת, המותג המוביל בישראל בתחום המיצים והמשקאות מבוססי הפרי,


משיק קו אסטרטגי חדש אשר תחילתו בקמפיין פרסום המציג שפה תקשורתית חדשה. במהלך האסטרטגי מועברים המסרים החווייתיים של הנאה חושית, רגשית, טעימה, מפנקת וטבעית – הכי קרובה לדבר האמיתי -לטבע לאדמה ולנשמה.



המהלך מלווה בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום טמיר כהן JWT, בהיקף של כ- 7 מיליון ₪ תחת הסיסמה: "כשמשקיעים מכל הלב מקבלים הרבה יותר" (בערוצים 2, 10, 24 ובקולנוע), וכן במגוון פעילויות שיווקית הכוללות דיול וקד"מ מסיבי בכל רחבי הארץ, אשר כל אלה מייצרים קישור והקבלה לטעם הטבעי וממחישים את חווית טעם הטבע.




בינואר 2004 איחדה פריגת את מערך הפצת המיצים המצוננים והקפואים שלה עם החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה בע"מ). החברה שידרגה את מערך ההפצה עם הוספת 40 משאיות ממותגות פריגת ואת הנראות והזמינות בנקודות המכירה. כתוצאה מכך נרשמה עלייה בולטת במכירות המיצים של פריגת, שזינקו בשנה האחרונה בכ-30% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון