פריגת מצטרפת לשוק הבריאות עם סדרת משקאות מופחתת קלוריות בשם "פריגת צלול"

פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, ממשיכה להוביל בחדשנות ובאיכות ומשיקה את פריגת צלול – קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל של משקאות מרעננים, חדשניים וצלולים, מופחתי קלוריות וללא התפשרות על הטעם,


המבוססים על פירות ייחודיים.



הסדרה החדשה כוללת 3 טעמים בשתי אריזות שפיתוחם ארך כשנה וחצי, ובהשקתם משקיעה החברה כ-1 מיליון דולר. ההשקה תלווה בקמפיין פרסום באמצעות JWT ובפעילות שיווקית, קד"מ והטעמות.



מהלך זה ממשיך את הקו המוביל את פריגת בשנים האחרונות ומטרתו באמצעות החדשנות להגדיל את קטגוריית המשקאות הקלים מבוססי הפרי על ידי גיוון, לצד ערכים מוספים העונים על צורך צרכני רחב.



המוצרים החדשים בסדרת פריגת צלול פותחו בטכנולוגיה מתקדמת, הייחודית לפריגת, המדגישה את הטעם המרענן והמרווה ואת המראה השקוף, ולכן מעניקה סדרה זו חוויה סנסורית באמצעות הרעננות מהפרי.



ייחודה של הסדרה הינה בייצור טכנולוגי המקנה למשקאות מראה צלול וייחודי עם תועלת צרכנית של הפחתת קלוריות, ללא התפשרות על הטעם – והכל מרכיבים טבעיים בלבד ללא חומרים משמרים.




צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת: "פריגת משיקה היום קטגוריה חדשה ובלעדית בישראל העונה על צורך אמיתי של צרכנים, מעניקה תועלות ומציגה חדשנות, איכות וטכנולוגיה מתקדמת. שוק המשקאות בארץ הינו שוק בוגר המצפה לחדשנות ולפריצות דרך מוצריות. זהו שוק דינמי הפועל בעולם אקטיבי של חדשנות, גיוון ופנייה לקהלים מיוחדים וממוקדים. עד היום לא היתה בארץ סדרה של משקאות קלים המביאה את הרעננות מהפרי ויחד עם זאת מרווה, מופחתת קלוריות, בעלת מרקם קליל ושתי, מחליק בגרון – והכל מרכיבים טבעיים בלבד".



"בראייה השיווקית, פריגת צלול עונה על צורך ברעננות. המטרות שלנו להגדיל את הצריכה ואת אפשרויות הגיוון, ויגרמו להגדלת היקף הקטגוריה. פריגת מחויבת לצרכנייה בפיתוח מוצרים המתאימים לשמירה על סגנון חיים ואורח חיים בריא".



אסף איבניר, משנה לסמנכ"ל שיווק פריגת: "הצרכן הישראלי נמצא בסיטואציות צריכה שונות במהלך היממה ובכל סיטואציה הוא נמצא במערכת צרכים שונה, לה מתאים סל מוצרים שונה. פריגת, באמצעות מגוון מוצריה וסדרת פריגת צלול החדשה, עונה על הביקוש ועל הסיטואציות השונות, תוך מענה לצורך והצגת תועלות. יחד עם זאת להערכתנו פוטנציאל הצמיחה של המשקאות מבוססי הפרי בישראל עדיין רחוק ממיצוי ויש מקום לעלייה בצריכה".



בצפון אמריקה, צריכת המשקאות לנפש עומדת על ממוצע של כ- 400 ליטר בשנה, באיטליה, אנגליה, צרפת וגרמניה צריכת המשקאות הקלים הממוצעת לנפש הינה כ-270-250 ליטר בשנה, ואילו בישראל צריכת המשקאות הקלים לנפש עומדת על ממוצע של כ-210 ליטר בשנה.



טל שכטמן, מנהלת מותג משקאות קלים ונקטר: "השקת פריגת צלול יוצאת היום לדרך אחרי תקופה ארוכה של פיתוח, מחקרים, בדיקות מקיפות ומבחני טעימה שבכולם זכו המוצרים בציונים גבוהים במיוחד. פריגת תשווק את פריגת צלול בבקבוקים של 1 ליטר ובבקבוקי זכוכית 330 מ"ל בשלושה טעמים: פריגת צלול אפרסק, פריגת צלול אננס ופריגת צלול פירות יער ובבקבוקי זכוכית בטעמים אפרסק ואננס".



שוק המשקאות מבוססי הפרי בישראל (כלל השוק) נאמד בכ-1.5 מיליארד ₪ בשנה.



השחקנים המובילים את שוק המשקאות מבוססי הפרי (על פי דוח סטורנקסט, נתח שוק מותגים כספי, ינואר-מאי 06 ) הם: פריגת (34%), ספרינג (20.4%), פרימור (9.2%), תפוזינה (8.8%), קריסטל בטעמים (7.2%) ו-גאמפ (3.4%).



מניתוח כמותי של השוק, על פי נתוני סטורנקסט, ינואר-מאי 06 עולה כי: פריגת מחזיקה ב-27.5% מנתח שוק הכמותי. אחריה מדורגות (19.9%), קריסטל בטעמים


(15.9%), תפוזינה (9.4%), סופר דרינק (5.1%), מיץ פז (3.6%) ופרימור (4%).



אולי יעניין אותך

מחזור
14008Pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח