"פריגת", המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים, משיקה קמפיין פרסום נוסף בהשתתפות "הגאון" שלום מיכאלשווילי. מטרת הקמפיין, הינה הצגת מוצר הדגל של פריגת: מיץ תפוזים עם חתיכות פרי אמיתיות הידועות בשם "פולפה" אשר מעשירות את המשקה, את הטעם המקורי של התפוז , ואת חוויית השתיה סנסורית של פריגת תפוזים.
טעם התפוזים של פריגת הוא הטעים והאיכותי ביותר בישראל, אהוב ביותר על כלל הישראלים והינו מוצר הדגל הנמכר ביותר של פריגת אשר מוביל את השוק וכלל הקטגוריה.
הקמפיין יעלה לאוויר ביום רביעי הקרוב, 17 ליוני, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", תחת הכותרת: "הגאון של פריגת" ויכלול פרסומות בטלוויזיה, לצד פעילות דיגיטל, סלולר ופעילות שטח חווייתית. הקמפיין יהיה תחת הכותרת "חובה לנער לפני השימוש, אחרת איך תיהנו מחתיכות הפרי"?
הקמפיין בהשתתפות שלום מיכאלשווילי, מהשחקנים הבולטים בישראל וחבר בשלישיית מה קשור, צולם לפני מספר ימים בפרדס תפוזים במרכז הארץ ובדומה לקמפיין הקודם ויציג את דמותו הקומית של שלום מיכאלשווילי "הגאון".
בקמפיין הנוכחי אשר מטרתו הצגת מוצר הדגל, מיץ התפוזים עם חתיכות הפרי האמיתיות, פריגת והגאון בחרו להציג את היתרון המוצרי והייחודי שבהנאה מחתיכות הפרי באמצעות הומור ושיטת "ניעור" חדשה אשר תגרום לצרכנים ליהנות הן מחתיכות הפרי והן ממיץ התפוזים המשובח.
משה ביטון, סמנכ"ל השיווק של פריגת מוסר: "בהמשך להצלחת הקמפיין הקודם, גם הפעם בחרנו בשלום מיכאלשווילי על מנת לקדם את מוצרי הדגל של פריגת, מיץ התפוזים הנמכר ביותר בקטגוריה. הקמפיין הנוכחי מדגיש את המובילות של פריגת בשוק המיצים ונהנה מאהדת הצרכנים. כל מה שנותר הוא ליהנות מחתיכות הפרי האמיתיות באמצעות ניעור של הבקבוק".