פריגת, המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים יוצאת לראשונה בקמפיין אינטרנט ראשון מסוגו, מהגדולים, המושקעים והעוצמתיים ביותר שנעשו בישראל. במסגרת הקמפיין מציגה פריגת את הטעם החדש המצטרף לסדרת פריגת צלול – לימון לואיזה. מהחברה נמסר הבוקר כי "המהלך, השקעה של כ- 3,500,000 ש"ח מדגישה פריגת את היותו של פריגת צלול המשקה המרענן היחיד המכיל פרי – הפרי מרענן שיש!".
עוד נמסר כי "המהלך השיווקי של פריגת באינטרנט, באמצעות JWWWT – מחלקת האינטראקטיב של משרד הפרסום JWT, ממשיך את האסטרטגיה השיווקית החדשה של פריגת המציגה חיבור של המותג פריגת לעולמות הטעימים, הבריאים והמרגשים של פירות".
קמפיין האינטרנט התדמיתי "פרי"FRESH של פריגת צלול יתפרש על פני תקופה של 12 שבועות, בהם תופיע פריגת ב-5 מאתרי האינטרנט המובילים בישראל ותציג בכל אחד מימי ראשון הקרובים פעילות מרעננת וחדשנית, לצד תקשורים רחבים ומגוון משחקים ופעילויות הפונים לקהל יעד הצעיר של פריגת צלול (18-35).
צפריר גרנט, סמנכ"ל שיווק פריגת אמר היום כי "פריגת בחרה להוביל אסטרטגיה שיווקית חדשנית לשנים הקרובות כחלק מהעוצמה שלה, כאשר היא שמה את הפרי במרכז מול הצרכנים ובתקשורת השיווקית. במהלך הנוכחי בחרנו להתמקד בפלטפורמת האינטרנט בעיקר מתוך הרצון לייצר מערכת יחסים מתמשכת עם קהל היעד ע"י שימוש בחמשת האלמנטים האינטרנטיים המרכזיים: תוכן גולשים, קטעי וידאו, משחקים, דאטה בייס וקהילה".
רינת הלוי, מנהלת מותג המשקאות הקלים פריגת צלול הוסיפה כי "פריגת צלול ממשיך את הקו המוביל את פריגת בשנים האחרונות ומטרתו, באמצעות חדשנות, להגדיל את קטגוריית משקאות הקלים מבוססי הפרי על ידי גיוון, לצד ערכים מוספים העונים על צורך צרכני רחב. פריגת צלול פונה בעיקר לקהל יעד צעיר (18-35) המחפש משקה שיעניק לו חווית התרעננות עם פרי, כמו גם FUN ולייף סטייל".
על פי נתוני סטורנקסט שוק המיצים והמשקאות הקלים בישראל נאמד בכ-830 מליון ₪ בשנה (סיכום 2006), כאשר חברת פריגת פעילה בכל הקטגוריות, החל מסירופים, דרך משקאות קלים, נקטרים ועד למיצים הסחוטים הקפואים.