המותג הבינלאומי פרינגלס, המשווק על ידי
דיפלומט, משיק קמפיין סושיאל מדליק עם מלכת הפודיז דניאל עמית, שחקן הכדורגל וכוכב
״הבוזגלוס״ מאור בוזגלו, והשחקן והיוצר עידו ברטל. במסגרת הפעילות החל מהשבוע,
3.10, יעלה ״אתגר הפופ, פליי איט״, כך שלמשך שלושה שבועות כל אחד מהמשפיענים יעלה
בתורו אתגר אחר לעוקבים שלו מעולם התוכן ממנו הגיע- אוכל (דניאל עמית), ספורט
(מאור בוזגלו) או מוזיקה (עידו ברטל).
המשתתפים במהלך יוכלו לזכות בפרסים שווים
במיוחד, ביניהם הגעה לארוחה בביתה של דניאל עמית, האקסבוקס החדש, מנוי שנתי
להופעות חיות ועוד.