פרסום עונתי – יש חיה כזאת?

איך תגיבו אם תראו פרסומת לחימום תת רצפתי בחום היוקד של יולי – אוגוסט? איך תגיבו אם תראו פרסומת של בגד ים באמצע סופת גשמים בחודש ינואר? אין ספק שפרסומות מסוג זה יעבירו בנו תחושות לא נעימות, ומטבע הדברים הפרסומת לא תניב את הפירות המצופים. אותה הפרסומת עצמה יכולה להפוך לסיפור של הצלחה אם היא תופיע בעונה הנכונה. הדוגמאות של חימום הבית והביגוד הינן אינטואיטיביות וטבעיות, אך אותו היגיון פועל גם בתחומים אחרים. לדוגמה, אם אתם עורכים כנס של חברת תוכנה, שמטרתו לשכנע לקוחות פוטנציאליים לשנות את התוכנות בארגון שלהם, כדאי לעשות זאת בתקופה שבה רוב העובדים נמצאים בעבודה (כלומר באמצע החורף), ולא בתקופת החגים או בקיץ. בעונות שבהן אנשים רבים יוצאים לחופשה, איש המפתח הדרוש לכם עלול שלא להגיע לכנס כי הוא בדיוק נמצא בחופשה משפחתית בחו"ל.


בוחרים מוצרי פרסום בהתאם לעונה


כשאתם בוחרים מוצרי פרסום לכנס זה או אחר, כדאי וחשוב להתחשב בעונת השנה. כך למשל, אם הכנס נערך באמצע החורף, כדאי להדפיס מטריות עם הלוגו של החברה, וכדאי גם לחשוב על סלוגן שקשור למטריה. בעונת הקיץ, המאופיינת על ידי בילויים בים ובטיולים, ניתן לגייס לטובת הקמפיין שלכם מוצרים כגון תיקים לים, מצופים לילדים, צעצועים למשחקים בחול, שמשיות ועוד. כמובן שעל כל המוצרים יש להדפיס את לוגו החברה. התאמה של מוצרי הפרסום לעונת השנה תהפוך את אותם הפריטים לשימושיים מאוד, כך שהלוגו של החברה שלכם יהיה כל הזמן מול העיניים של הלקוחות הפוטנציאליים.


עוד נושא חשוב הינו ההתאמה של אופי מסע הפרסום לעונה. כך למשל, אם החלטתם לפזר פליירים מודפסים על רכבים, ובאותו היום ירד גשם – סביר להניח שהפליירים ייזרקו לפח מבלי להביא שום תועלת. לעומת זאת, אם תקשרו בלונים למראות של רכבים, הבלונים יעבירו את המסר השיווקי גם אם ירד גשם, וגם אם הרחובות יישארו יבשים.


מתי יש להתחיל את הכנת הקמפיין?


חשוב לזכור שגיבוש הרעיון למסע פרסום, והמעבר לשלב הביצוע דורשים הרבה זמן. אם אתם עומדים להעלות קמפיין בסדר גודל משמעותי במהלך החורף כדאי מאוד להתחיל לעבוד עליו כבר בעונת הקיץ. יש לקחת בחשבון שעצם ההחלטה מה תרצו להדפיס על מוצרי הפרסום אינה פשוטה, ולעיתים תזדקקו לסיוע של יועצי קופי ומעצבים גרפיים. גם הכנה של המוצרים עצמם לוקחת זמן, ובמיוחד אם מדובר בכמות גדולה של מוצרים. מכל הסיבות הללו, אתם זקוקים למספיק זמן כדי לתאם בין כל אנשי המקצוע שיעזרו לכם.


מציאת אנשי מקצוע


אם אתם יודעים שתזדקקו לשירותים של חברה המייצרת מוצרי פרסום, כדאי ליצור היקשרות עם חברה כזו מהר ככל האפשר. אל תשאירו את חיפוש הספקים לרגע האחרון, משום שאם מדובר בעונה לחוצה שבה יש הרבה כנסים ואירועים שיווקיים, ההזמנה שלכם עלולה להתעכב. מעבר לזאת, כדאי מאוד ליצור קשר עם חברה קבועה שתספק לכם את השירות על בסיס קבוע, עבור כל הכנסים והאירועים השיווקיים של החברה שלכם. בעלי מקצוע מבצעים את ההזמנות של הלקוחות הקבועים לפני הזמנות מזדמנות כדי לשמור על יחסים טובים עם לקוח גדול.


כשאתם מתכננים מסע פרסום, חשוב ביותר לקחת בחשבון את עונת השנה שבה מסע הפרסום יוצא לדרך. עונת השנה תקבע במידה רבה את אופי הפרסום, כמו גם את הצלחתו. התאמה טובה של מוצרי פרסום לעונת השנה צפויה להביא תועלת רבה יותר למפרסם.


המאמר נכתב באדיבות קרייזי בלון מוצרי פרסום

אולי יעניין אותך

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 דירה להשכיר הדמייה
אסטרטגיה שיווקית
 LAGO - חתונת מיכאל וחן - צילום גיא סידי (844)
BOSS חליפה 6589 שח + עניבה 659שח צילום באדיבות המותג (1)
 דגם 4200 צילום באדיבות ניופאן

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח