חדש בישראל: בימים אלה עלה לאויר אתר אינטרנט חדש בשם Reversi.co.il, אשר יאפשר לצרכנים בישראל להגיש בקשות רכש לספקים בשיטת המכרז ההפוך, כך נודע למערכת Allmarketing. המערכת מאפשרת ללקוח לציין את מאפייני המוצר/השירות הרצוי לו, ועל פיהם לקבל הצעות מהספקים הרלבנטיים המורשים במערכת. בין הקטגוריות הקיימות באתר רברסי: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, ציוד וריהוט לבית, השכרת רכב וליסינג, פיננסים והשקעות, שירותי נופש וחופשות, ביטוחים, רפואה אסתטית, נדל"ן, לימודים וקורסים, מועדוני כושר וקאנטרי קלאב, ציוד ספורט ועוד.
על מנת לקבל הצעות מספקים הלקוח ממלא בקשת רכש ובה הוא מגדיר את מאפייני המוצר, על פי רמת הפירוט הרצויה לו, תוך אפשרות לציון טווח המחירים המתאים לו. בנוסף, הלקוח מסמן אם הוא מעוניין בהצעות נוספות החורגות ממאפייני המוצר והמחיר שהוגדרו על ידו. כך לדוגמא יכול גולש באתר לבקש הצעות לביטוח הרכב, להגדיר את מאפייני הרכב והנהגים. בקשה זו מועברת לכל חברות וסוכנויות הביטוח הרשומות באתר, אשר מעבירות ללקוח המתעניין הצעות מתאימות. הלקוח בוחר את ההצעה הכדאית ביותר עבורו, במונחי איכות, שירות או מחיר.
האתר הוקם על ידי היזמים אלי חפץ וארנון ממן. בימים אלו נערכת פעילות עניפה לגיוס ספקים ונותני שירותים לאתר האינטרנט החדש, בטרם ייחשף האתר לציבור הרחב.
לדברי אלי חפץ, מנכ"ל רברסי, "עבור הספקים מהווה האתר מערכת משוכללת ואמיתית ביותר לאספקת לידים. הלידים במערכת רברסי הם לידים "חמים" המגיעים תוך שניות לידיעת הספקים. הספקים המורשים של רברסי מתחייבים חוזית ליצור קשר עם לקוח רק אם ביכולתם לספק לו את המוצר על פי המאפיינים שהוגדרו על ידו, ולא להלאות אותו בהצעות בלתי רלבנטיות. בחירת הלידים מתוך המאגר מתבצעת על פי שיקול דעתם של הספקים, בזמנם החופשי ועל פי סדרי העדיפויות שלהם. הספקים רשאים להציע גם מוצרים אחרים, אך רק כתוספת לדרישה המקורית של הלקוח".
המודל העסקי של רברסי בנוי על הכנסות מדמי מנוי תקופתיים המשולמים על ידי הספקים. תמורת דמי המנוי מקבל הספק סיסמת כניסה לקטגוריה הרלבנטית לגביו, והוא רשאי למשוך את כל הלידים שבקטגוריה ללא הגבלה. כניסת הלקוחות אינה כרוכה בתשלום. בתום תהליך הזדהות ורישום מקבל הלקוח אישור כניסה המעניק לו אפשרות להגיש בקשות רכש בכל הקטגוריות.
למידע נוסף: טל: 050-7310800 או בדוא"ל: eli@reversi.co.il