לאחר מספר חודשי פעילות, בהן הוטמעה המערכת בהצלחה בקרב לקוחות וספקים בתחום: מערכת wizbiz מציגה נתונים על פערים במחירים שמתקבלים מספקים בממוצע של 150% ויותר.
להלן דוגמא למדגם סטטיסטי של עבודות והפערים במחירים שנמצאו לחודש אוקטובר בין הספקים השונים:
סוג העבודה פער שנמצא (באחוזים)
גלויות 438%
עיצוב פולדר 270%
מעטפות לוגו 225%
לוח שנה שולחני 203%
נייר פירמה 200%
מגנטים מודפסים 162%
פלייר בסיסי 130%
חוברת 12 עמ' 115%
דגלים 115%
רול-אפ 85%
זירת מסחר של wizbiz הינה חדשנית וייחודית בתחומה בך שהיא מאפשרת חשיפה למגוון מחירים רחב מספקים ותורמת לשקיפות השוק. מ wizbizנמסר כי "המסחר האלקטרוני הביא לשינוי בתקשורת בין שני הצדדים הן לקונים והן לספקים. מסמכי הנייר וערוצי התקשורת המקובלים כיום (פקס, טלפון, דואר) הוחלפו ע"י מסמכים אלקטרוניים ותקשורת אלקטרונית מהירה ועל כן אין ספק, כי שימוש במערכת B2B מאפשר לחברות ביצוע סחר גלובאלי בצורה, יעילה, מהירה וזולה, תוך הקטנת עלויות הרכש והשיווק".
מערכת wizbiz הוקמה ע"י שני יזמים מתחום הפרסום, אשר זיהו את הצורך בזירת מסחר אלקטרונית לעולם הפרסום (דפוס, קד"מ ותקשורת שיווקית), אשר מיועדת למנהלי פרסום והפקה, מנהלי מרקום ומותג, מנהלי רכש ולכל העוסקים בתחום.
השלב הראשוני בפיתוח, היה זיהוי הבעיות מהן "סובלות" מערכות המכרזים האלקטרוניים הקיימות כיום בשוק, כשהמטרה הייתה מתן פתרונות כולל, החל ממתן רמת אבטחה גבוהה מאוד לנתונים במערכת, מחשש דליפת מידע רגיש למתחרים ועד לתמיכת לקוחות on-line הן ברמה התפעולית של המערכת והן ברמה המקצועית ע"י אנשי מקצוע מהתחום.
גל לניר, מנהלת השיווק של wizbiz מסרה כי "יתרונה הגדול של המערכת הינו בסיס המידע והנתונים העדכני והרחב ביותר הקיים בשוק. ברשותנו מגוון של כ-40 קטגוריות של נותני שירות וספקים מתחום השיווק, הקד"מ הדפוס והמדיה, טפסי מכרז מקצועיים המאפשרים תיאור מפרט מדויק של העבודה המבוקשת וכלים מתוחכמים התומכים בנתונים המתקבלים ומארגנים אותם לנוחות המשתמש".
עוד הוסיפה לניר כי "ההיענות הייתה מדהימה בהיקפה ומעידה על הצורך שהיה קיים בשוק. מאות הלקוחות והספקים שכבר עובדים עם המערכת, הבינו את הפוטנציאל הגלום בה ועשרות העסקאות שנסגרו בין לקוחות, מהמובילים במשק, לספקים הם עדות להצלחתה".