פרסומת Evolution של מותג DOVE זכתה בפרס ראשון בפסטיבל קאן לפרסום


קמפיין הפרסום Evolution של מותג דאב מבית יוניליוור, זכה בשבוע שעבר בפרס ראשון בפסטיבל קאן לסרטי פרסום. Evolution, שהינו חלק מקמפיין רחב היקף של דאב "נשים אמיתיות", עוסק באישה בעלת מראה סטנדרטי שמשתנה על ידי מעצבי שיער, מאפרים מקצועיים תאורה ושיפוץ דיגיטאלי כדי להפוך למודל מושלם על שלט חוצות. בסיום הפרסומת נשאלת השאלה "מתי, איך ובאיזו עוצמה איבדנו את כל מושגי היופי שלנו?"



הקמפיין, מבית היוצר של חברת O&M הקנדית בבימויה של הבמאית הישראלית יעל סתיו, הופץ במספר ערוצים – בשלב ראשון הופץ סרטון באינטרנט, אח"כ שודר בטלוויזיה ובסוף הוצג כשלט חוצות.



רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק חטיבת הטיפוח ביוניליוור ישראל: "מותג דאב פונה מאז ומתמיד לנשים אמיתיות. סרטוני הפרסום ומודעות הפרסום של החברה לא בחרו מעולם נשים מושלמות ותמיד מציגים חוויה שלמה של נשיות באמצעות נשים מן השורה. קמפיין הנשים האמתיות של דאב זכה בעולם ובארץ להצלחה גדולה. על רקע זה, הזכייה של קמפיין האבולוציה אינה מפתיעה."



אולי יעניין אותך

יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)