צבר תשקיע 1.5 מיליון ₪ בחאפלה אותנטית של אוכל ומוזיקה בנמל יפו

האירוע ממשיך את מסורת אירועי הענק שמקיימת צבר בסוף הקיץ, זו השנה השמינית. לדברי איילת תורן, סמנכ"לית השיווק של החברה, האירוע מהווה נדבך מרכזי באסטרטגיה של צבר לפגוש את הצרכן בגובה העיניים באמצעות שיווק חווייתי. התפיסה החווייתית מאפשרת לצרכן "לנגוע" במוצר באופן בלתי אמצעי ולחוש את הטעמים, והאווירה בחוויה עממית ואותנטית המזוהה עם ערכי המותג. חוויה גדולה ועוצמתית, כמו הפסטיבל, מאפשרת לצרכן מפגש עם מכלול של תחושות ונוגעות בכל החושים ובכללן גם בטעם וריח. כל אלה מעצימים את חוויית המותג.

פסטיבל צבר יתקיים במתכונת של חאפלה אותנטית הכוללת: מתחמי אירוח, השתתפות של מיטב החומוסיות ביפו לצד מסעדות אותנטיות, במה מרכזית עם אומנים מובילים כמו שירי מימון ושלומי סרנגה והרכבים מוסיקליים אתניים. לאלה יצטרפו שוק ססגוני, דוכני אומנים מובילים מכל רחבי הארץ וחאפלות "צפות", שיתקיימו בלב ים על יאכטות מקומיות.

השנה תתארח במסגרת הפסטיבל תתארח תוכנית הבידור "צחוק מהעבודה" שתחפש אחר הסטנדאפיסט הבא של ישראל. האודישנים יתקיימו במהלך הפסטיבל והזוכה המאושר יזכה להשתתף בתוכנית.


בימים אלו, ממשיכה צבר להרחיב את תחומי פעילותה ונכנסת לקטגוריית הממרחים המצוננים עם סדרת "ממרחי השף" בניצוחו של רפי כהן. סדרת הממרחים החדשה כוללת שישה סוגי ממרחים משובחים ברמות שונות של חריפות, בטעמים אותנטיים: סחוג אדום, סחוג תימני, סחוג ירוק, טפנד זיתים, אריסה וחזרת.

אולי יעניין אותך

16181pict7
13922picaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים