לאומי הודיעו היום (ה') על קמפיין חדש בכיכובה של ציפי שביט, לצידו של הפרזנטור של הבנק- גל תורן. מטרת הקמפיין, באמצעות <span ";"="">משרד הפרסום מקאן, <span ";"="">לעורר מודעות להתנהלות פיננסית בטוחה בקרב בני הגיל השלישי וכן על הקמתו של מוקד טלפוני הראשון במערכת הפיננסית, שבו לקוחות יוכלו לקבל סיוע במקרה של חשד לניסיונות "פישינג". לצד זאת, יוכלו הלקוחות לקבל התראות לנייד על חשד לניסיונות הונאה ויושק אתר ייעודי ובו מדריכים וסדנאות שיעניקו לבני הגיל השלישי כלים להתמודדות עם ניסיונות ההונאה.
תופעת "פישינג", ניסיון הונאה באמצעות התחזות ברשת או בטלפון, התרחבה בשנים האחרונות בישראל ובעולם. לאחרונה אף הולכות וגוברות ניסיונות הונאה גם באמצעות הטלפון. בני הגיל השלישי מהווים יעד עיקרי לניסיונות "פישינג". לאור זאת וכחלק ממדיניות האחריות החברתית של הבנק, החליטו בלאומי לעורר את המודעות לנושא.
אביבית קליין ראש חטיבת משאבי אנוש האמונה על תחום האחריות החברתית: "החלטנו להשקיע משאבים בשמירה על בטיחות פיננסית של בני הגיל השלישי. אנו הראשונים במערכת הפיננסית להציע ללקוחות מעטפת של שירותים ייעודיים שיסייעו להם להתמודד בצורה מיטבית ככל הניתן עם ניסיונות 'פישינג'. המוקד החדש מאויש באנשי מקצוע שיודעים לתת תמיכה מתאימה ללקוחות, במקביל לשירות הייחודי שיתריע עבורם בהודעות SMS על תנועות חשודות בחשבונם".
מספרו של המוקד הייעודי של לאומי הוא: כוכבית 5360 הוא פועל בימים א-ו.