צעירים על הכוונת: חברת "לעומק התודעה"- שיווק לצעירים יוצאת במהלך של מיתוג מחדש

החברה, המתמחה בשיווק לצעירים בגילאי 18-35, סיימה בימים אלו עיצוב "זהות תאגידית" ויוצאת במהלך בהשקעה כוללת של מיליון ₪.



במסגרת מהלך זה הוחלט לחזק את נקודות העוצמה של החברה, על ידי בניית פלטפורמה ייחודית, איכותית ומבודלת שבכוחה להציע למפרסמים דרכים ייחודיות, ואפשרות להגיע, להכיר ולהשפיע על קהלים מפולחים בדייקנות מרבית, בסביבה הטבעית שלהם ובמחיר כלכלי.



בשנה החולפת הסתמן שינוי משמעותי בהרגליו של המגזר בו מתמחה החברה; מקהל שרובו בגילאי 18-30 בליינים החלה התרחבות לטווח גילאים רחב יותר-18-35 ובתוכו תתי קבוצות על פי סגנון חיים: חיילים,סטודנטים,חובבי ספורט, משפחות צעירות וקרייריסטים צעירים, המבלים בעיקר במסעדות ובתי קפה.



בנוסף, בהעדר חברות שיווק ומדיה המתמחות במגזר הצעירים, התקבלה החלטה להרחיב את מעגל שטחי הפרסום של החברה ולהתאימם לקהל צעירים רחב יותר שהוגדר מחדש, החברה יצרה חבילות פרסום ייחודיות לקהל זה במסעדות המובילות ובתי הקפה האופנתיים.



המשכו המתבקש של תהליך חיזוק נקודות העוצמה של החברה היה פתיחתה של מחלקת קד"מ שיווק חוויתי, ומחלקת יחסי ציבור התומכת בפעילויות הקד"מ עבור הלקוח.


במקביל להתרחבות טווח הגילאים של צרכני המדיה הורחבה והתמקצעה מחלקת המחקר של החברה וזאת על מנת לספק למפרסמים נתוני מחקר מקיפים ובזמן אמת על הרגלי הצריכה, הגדים, אפיונים, הרגלי צריכת מדיה וכדו' של הקהל בו מתמחה החברה.



סיום תהליך עיצוב הזהות התאגידית הביא את החברה לישורת האחרונה בתהליך המיתוג מחדש: עיצוב מחדש של השפה השיווקית, תהליך זה התבצע בשיתוף חברת "אינווק" המתמחה במיתוג ועיצוב אתרים.



זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין מנכ"לים משותפים:" "לעומק התודעה" מציגה רמה חדשה בכל הנוגע למחקר והבנת הקהל על רבדיו השונים. השנה ניתן דגש על חיבור מעמיק לקבוצות שהגדרנו, על פי פילוחי סגנון חיים תוך כדי שילוב שיטות מחקר חדישות פרי פיתוח החברה."

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח