צרכני מדיה מאמינים לתוכן שיווקי המציג את המותג העומד מאחוריו

פורסם בידיעון https://www.trends-news.com/



מחקר שנערך על ידי רשת BBC מראה כי שיווק מבוסס תוכן יכול לשפר משמעותית גישה חיובית של צרכנים לפרסומות של מותגים. ה BBC Storyworks שהיא זרוע התוכן השיווקי של רשת השידור הבריטית משתמשת בטכנולוגיה לזיהוי פנים עם למעלה מ- 5,000 צרכנים דיגיטליים הצופים ומאזינים לחדשות בשפה האנגלית באוסטרליה, הונג קונג, סינגפור, ארה"ב, קנדה וגרמניה. צרכנים אלה התבקשו לצפות בתכנים של הרשת כאשר שנייה אחר שנייה נצפו ותועדו הבעות הפנים שלהם כדי לזהות את ההשפעה הרגשית שיש לתכנים אלה. התוצאות של מחקר זה שפורסמו ב he Science of Engagement report הראו כי כאשר תוכן שיווקי מתויג באופן בהיר וברור, הוא זוכה לאמון גבוה, ועל פי התוצאה אצל 77% נתפש התוכן כחיובי, ו14% נסתמן גידול תת-תודעתי חיובי.



אין זה סוד כי פרסומות נתפסות על פי הכלל של "כבדהו וחשדהו" ותוכן שיווקי לא מתויג מתקבל בחשדנות של ממש. במידה שמחקרים נוספים יציגו תוצאות דומות, תתחזק המגמה להעדיף תוכן שיווקי על פני פרסומות. חשוב לציין כי בעבר הלא רחוק נהגו לכנות תוכן שיווקי בשם "פרסומת סמויה", שהיא הדרך הפחות יעילה להעברת מסרים.



אולי יעניין אותך

 סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
 משרדי
 פרטנר
 רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)
allmarketing262
allmarketing284

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח