יצרנית הבונבוניירות מרסי וטופיפי, שטורק, מהווה 30.3% אחוז מהשוק עם גידול של 12.4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
חברת ליימן שליסל, המייבאת, משווקת ומפיצה ממתקים ומזון, מעדכנת בנתונים נוספים מרשימים אודות שוק הבונבוניירות המקומי: הבונבוניירה הנמכרת ביותר בישראל הינה "מרסי" 250 גרם המחזיקה כ- 10% מהשוק.
אחריה נמצאת במקום השני, טופיפי 125 גרם עם כ- 8% מהשוק ובמקום השלישי נמצאת בונבוניירת פררו רושר עם 6%. בונבוניירת ספלנדיד פח עם 4.8%.
נתון מעניין נוסף הוא מחירה הממוצע של בונבוניירה בישראל. מסתבר שהנ"ל עומד על כ- 18 ₪.
יעל זהבי, מנהלת מותג שטורק בליימן שליסל מוסרת כי בשנה האחרונה גלגל שוק הבונבוניירות 79 מליון ₪ עם נקודת שיא במכירות בעונת החגים שכוללת את פסח וראש השנה, עוד מציינת זהבי כי הבונבוניירה הנמכרת ביותר בישראל היא בונבוניירת מרסי 250 גרם, המחזיקה נתח שוק של 10% עם מחזור של כ- 8 מליון ₪. במקום השני ממוקמת בונבוניירת טופיפי 125 גרם המחזיקה נתח שוק של כ- 8% עם מחזור של כ- 6 מליון ₪.