קבוצת הוניגמן הכריזה הבוקר על כניסתה לקטגוריית אופנת הגברים תחת שם המותג "הוניגמן מן". עד היום פנתה הקבוצה לפלח השוק הגברי הצעיר בלבד, זאת תחת המותג TNT וכן באמצעות קולקציות לילדים תחת המותגים 'הוניגמן קידס' ו'וירוס', וזוהי הפעם הראשונה בה תפנה הקבוצה באופן ישיר לקהל היעד הגברי הבוגר ובקורלציה למותג האם של הקבוצה – 'הוניגמן'.
'הוניגמן מן' הינו מותג חדש, אשר יפעל באמצעות רשת חנויות ייעודיות, וכן בפורמט חנויות קונספט משולבות, תוך שימוש בפלטפורמה הרחבה של רשת חנויות 'הוניגמן', אשר פרושות ברחבי הארץ. חנות 'הוניגמן מן' הראשונה תיפתח בחודש אוקטובר 2009 בקניון G כפר סבא ותשתרע על שטח של כ- 350 מ"ר, כאשר במהלך אוקטובר ייפתחו שלוש חנויות 'הוניגמן מן' נוספות, בקניון חדרה, קניון עפולה ובמרכז 'BIG Fashion' בנצרת. ההחלטה להפעיל את רשת החנויות של 'הוניגמן מן', אשר צפויה להגיע במהלך חמש השנים הקרובות לכ- 40 נקודות מכירה, הן באמצעות חנויות ייעודיות והן באמצעות חנויות רשת 'הוניגמן' בפורמט חנות קונספט משולבת, הינה החלטה אסטרטגית אשר מבקשת לבדל ולאפיין את המותג החדש כמותג עצמאי, מחד, ומאידך לספק צורך שיווקי המתבסס על תוצאות מחקרים שהצביעו כי אחוז ניכר ברכישות אופנת גברים מתבצע על ידי נשים אשר קונות לבני זוגן או בשיתוף עימן.
סך ההשקעה בהקמת הרשת ופתיחת החנויות הראשונות עומד על כ- 6 מיליון ₪.
לגבי הרעיון שעומד בבסיס הקמת המותג והרשת החדשה, הוסיפו יעקב ומיכה הוניגמן, בעלי הרשת: "הרעיון להקמת רשת הלבשה לגברים עלה בראשונה כתגובה לביקוש מצד צרכנים, אשר הוביל לבדיקת שוק מקיפה שסימנה את הפוטנציאל הגלום במהלך זה. מצאנו שיש מחסור בשוק אופנת הגברים, בדגש על הנישה הספציפית של גברים אשר מחפשים לבוש מתוחכם יותר, אופנתי ואיכותי ברמות מחירים סבירות. אנחנו עובדים על התוכנית האסטרטגית להקמת המותג זה מספר עונות, כאשר מצאנו לנכון להוציא את התוכנית לפועל כעת בשל הזדמנויות נדל"ניות המאפשרות את קיום המהלך. הקבוצה נערכה ובנתה תשתית מתאימה, הכוללת בעיקרה הקמה של אגף גברים ברשת, הכולל צוותי מעצבים מתמחים בתחום, אנשי ייצור ולוגיסטיקה, כל אלה יאפשרו את הקמת המהלך, כמהלך ארצי, רחב ושלם".
קולקציית 'הוניגמן מן' תספק פתרון איכותי לגברים השואפים להתלבש בסגנון בתי אופנת העילית וכן פריטים בסגנון קז'ואל. חלק גדול מהקולקציה, בדגש על חליפות, מיוצר באיטליה, תוך הקפדה יתרה על איכויות הבדים ועל הגימורים. מחירי הקולקציה יהיו אטרקטיביים ותחרותיים לשוק. קבוצות הקולקציה יספקו מענה לכל צרכי הגבר ובהם ביגוד לשעות העבודה, ביגוד לערב ולבילוי, ספורט, בגדי פנאי ושינה, הלבשה תחתונה, ופריטים משלימים כגון עניבות, חגורות, תיקים ונעליים.
על עיצוב חנויות 'הוניגמן מן' ושפת המותג כפי שתבוא לידי ביטוי בחנויות אלה מופקד המעצב והאדריכל אלכס מייטליס, מבכירי המעצבים בישראל, אשר מעצב את כלל החנויות בבעלות הקבוצה. מייטליס ידוע כמעצב מינימליסטי קיצוני, אשר עושה שימוש רב בקווי עיצוב נקיים ובצבעים לבנים.