קבוצת הוניגמן נכנסת לראשונה לקטגוריית אופנת הגברים

קבוצת הוניגמן הכריזה הבוקר על כניסתה לקטגוריית אופנת הגברים תחת שם המותג "הוניגמן מן". עד היום פנתה הקבוצה לפלח השוק הגברי הצעיר בלבד, זאת תחת המותג TNT וכן באמצעות קולקציות לילדים תחת המותגים 'הוניגמן קידס' ו'וירוס', וזוהי הפעם הראשונה בה תפנה הקבוצה באופן ישיר לקהל היעד הגברי הבוגר ובקורלציה למותג האם של הקבוצה – 'הוניגמן'.


'הוניגמן מן' הינו מותג חדש, אשר יפעל באמצעות רשת חנויות ייעודיות, וכן בפורמט חנויות קונספט משולבות, תוך שימוש בפלטפורמה הרחבה של רשת חנויות 'הוניגמן', אשר פרושות ברחבי הארץ. חנות 'הוניגמן מן' הראשונה תיפתח בחודש אוקטובר 2009 בקניון G כפר סבא ותשתרע על שטח של כ- 350 מ"ר, כאשר במהלך אוקטובר ייפתחו שלוש חנויות 'הוניגמן מן' נוספות, בקניון חדרה, קניון עפולה ובמרכז 'BIG Fashion' בנצרת. ההחלטה להפעיל את רשת החנויות של 'הוניגמן מן', אשר צפויה להגיע במהלך חמש השנים הקרובות לכ- 40 נקודות מכירה, הן באמצעות חנויות ייעודיות והן באמצעות חנויות רשת 'הוניגמן' בפורמט חנות קונספט משולבת, הינה החלטה אסטרטגית אשר מבקשת לבדל ולאפיין את המותג החדש כמותג עצמאי, מחד, ומאידך לספק צורך שיווקי המתבסס על תוצאות מחקרים שהצביעו כי אחוז ניכר ברכישות אופנת גברים מתבצע על ידי נשים אשר קונות לבני זוגן או בשיתוף עימן.


סך ההשקעה בהקמת הרשת ופתיחת החנויות הראשונות עומד על כ- 6 מיליון ₪.


לגבי הרעיון שעומד בבסיס הקמת המותג והרשת החדשה, הוסיפו יעקב ומיכה הוניגמן, בעלי הרשת: "הרעיון להקמת רשת הלבשה לגברים עלה בראשונה כתגובה לביקוש מצד צרכנים, אשר הוביל לבדיקת שוק מקיפה שסימנה את הפוטנציאל הגלום במהלך זה. מצאנו שיש מחסור בשוק אופנת הגברים, בדגש על הנישה הספציפית של גברים אשר מחפשים לבוש מתוחכם יותר, אופנתי ואיכותי ברמות מחירים סבירות. אנחנו עובדים על התוכנית האסטרטגית להקמת המותג זה מספר עונות, כאשר מצאנו לנכון להוציא את התוכנית לפועל כעת בשל הזדמנויות נדל"ניות המאפשרות את קיום המהלך. הקבוצה נערכה ובנתה תשתית מתאימה, הכוללת בעיקרה הקמה של אגף גברים ברשת, הכולל צוותי מעצבים מתמחים בתחום, אנשי ייצור ולוגיסטיקה, כל אלה יאפשרו את הקמת המהלך, כמהלך ארצי, רחב ושלם".


קולקציית 'הוניגמן מן' תספק פתרון איכותי לגברים השואפים להתלבש בסגנון בתי אופנת העילית וכן פריטים בסגנון קז'ואל. חלק גדול מהקולקציה, בדגש על חליפות, מיוצר באיטליה, תוך הקפדה יתרה על איכויות הבדים ועל הגימורים. מחירי הקולקציה יהיו אטרקטיביים ותחרותיים לשוק. קבוצות הקולקציה יספקו מענה לכל צרכי הגבר ובהם ביגוד לשעות העבודה, ביגוד לערב ולבילוי, ספורט, בגדי פנאי ושינה, הלבשה תחתונה, ופריטים משלימים כגון עניבות, חגורות, תיקים ונעליים.


על עיצוב חנויות 'הוניגמן מן' ושפת המותג כפי שתבוא לידי ביטוי בחנויות אלה מופקד המעצב והאדריכל אלכס מייטליס, מבכירי המעצבים בישראל, אשר מעצב את כלל החנויות בבעלות הקבוצה. מייטליס ידוע כמעצב מינימליסטי קיצוני, אשר עושה שימוש רב בקווי עיצוב נקיים ובצבעים לבנים.

אולי יעניין אותך

IMG-20240414-WA0023
 לייבל מנהל מרחב צפון אלדר משכנתאות קרדיט אוהד עשור
 SQLink מגייסת עובדים חדשים ומשיקה קמפיין חבר מביא חבר (1)
 קפה קפה טרמינל 3 נמל התעופה בן גוריון
Roy Fridman headshot_C2A
 המיקסי שנת 22

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח