קבוצת החברות אסתי לאודר משיקה פלטפורמת מכירות למשפיעני רשת

עבור חברות רבות ההתנהלות
מול המשפיענים הציבה לא מעט התמודדויות בהן: ניהול מערך
תוך
שימור ושליטה באיכות התכנים , הפצה ברשתות החברתיות בצורה מבוקרת בתזמון עם מהלכים
שיווקיים משלימים של המותג ומעקב אחר מדדי השפעה של מעורבות וכמובן מכירה.


קבוצת החברות אסתי לאודר, המובילה את ענף הקוסמטיקה
בישראל ומבינה כי גם חדשנות היא מפתח לגידול, משיקה בשיתוף פלטפורמת
TV Page פתרון
טכנולוגי ייחודי המעניק
WINWIN הן
למשפיען והן למותג. השירות יושק לראשונה באתר האונליין של
מאק , שם יוכלו המשפיענים לתקשר עם קהל היעד
דרך ערוץ דיגיטלי ייעודי באמצעות יצירת תוכן אישי שינוהל על ידם ובכך להגדיל הכנסות.
המותג
ימנף את הידע והניסיון של המשפיענים ומקבל "צוותי מכירה מנוסים" לקידום המוצרים.
קהל נוסף שיוכל לקבל במה באמצעות הפלטפורמה החדשה הוא
המאפרים שעובדים ברשת חנויות מאק. עד היום הם עבדו עם הקהל שהגיע אליהם לחנות.
ומעתה, אם הם בעלי זיקה טכנולוגית, הם יוכלו לקבל חנות וירטואלית באתר של מאק
ולתקשר גם עם הלקוחות שלהם אבל גם עם קהל רחב הרבה יותר שיגיע אליהם באמצעות
TV Page, ולהגדיל את הכנסתם בהתאם.


היתרון הגדול
שיש למשפיענים במסגרת המערכת היא בכך שהם יתוגמלו לא רק בגין יצירת התוכן (מה
שקרוי "גיג") אלא גם בגין רכישות שיתבצעו לאחר מכן. יתרון נוסף וחשוב לא
פחות הינו בהגדרת המושג "משפיען".


במערכת החדשה משפיען לא נמדד לפי כמות העוקבים, וכל
צרכן רלוונטי שמתחזק דפי אינסטגרם, טיק טוק ופייסבוק מושקעים ויודע לייצר תכנים
איכותיים – יכול להיות משפיען ולהתפרנס מזה , כל עוד העוקבים אוהבים, מגיבים
ומשתפים את התכנים שלו באופן עקבי.

כיצד המערכת עובדת? משפיענים שיתקבלו לתוכנית יצרו תכני וידאו ו/או סטילס אותנטים
שיופצו ברשתות החברתיות, במנועי חיפוש ואפילו יקבלו "חלון ראווה" משלהם באתר מאק ישראל בשקיפות מלאה. הם יוכלו
לראות כמה צפיות היו לכל סרטון שלהם וכמה הכנסות התקבלו מהתוכן. תכנים טובים
במיוחד יוכלו לשמש את מאק לקמפיינים
חיצוניים כאשר הפלטפורמה של טיויפייג' מאפשרת את ניהול כל התכנים והמשפיעניות
ומנוע ההמלצות מבוסס
AI מתאים את
התוכן לאתר באופן אוטומטי ומשפר אחוזי המרה ורכישה. אותו מנוע יציג ללקוחות שיחפשו
מוצר מסוים את הסרטונים "הממירים" במיוחד שלו ובכלל, כל חיפוש של מוצר
בגוגל יעלה את הסרטונים הנצפים ביותר של המשפיענים.

אלי גיספאן, מנכ"ל חטיבת
הריטייל בקבוצת החברות אסתי לאודר בישראל
: "קבוצת החברות אסתי לאודר העולמית שמה לה
למטרה להוביל את שוק הקוסמטיקה, להוביל בחדשנות ולתת את השירות הטוב ביותר
לצרכנים. גם אנחנו בישראל מחפשים כל הזמן את הדבר הבא, וכמובילי שוק בישראל וגם
כמי שמובילים את תחום שיתופי הפעולה עם משפיעני הרשת, אנחנו גאים להיות הראשונים
להשיק את שיתוף הפעולה עם טיויפייג' בישראל ובטוחים שביחד נגיע לתוצאות מרשימות
ביותר. אנו קוראים למשפיעני רשת לפנות אלינו. מדובר בפלטפורמה שהיא
WINWIN SITUATION לשני הצדדים".

אלון
קידר, מנכ״ל טיויפייג׳:
אני מברך את מאק
ישראל וקבוצת החברות אסתי לאודר על הצטרפות לפלטפורמה של טיויפייג' והבעת האמון
בתחום השיווק באיקומרס באמצעות משפיעניות. הכלים שמאק ובעתיד מותגים נוספים מקבוצת
החברות אסתי לאודר יקבלו, יעזרו להם למכור טוב יותר בחנות האונליין באמצעות
משפיעניות כפי שיועצות המכירות בחנות מסייעת למכירה".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח