קבוצת המשביר החדש לצרכן, בבעלות קבוצת שביט ורשת טרקלין חשמל בבעלות שאול זילברשטיין רכשו במשותף את פעילות המכרז של המדינה, תמורת 3.2 מיליון שקל.
רמי שביט מבעלי המשביר החדש לצרכן מסר כי ההחלטה להיכנס לתחום הסחר האלקטרוני יחד עם רשת טרקלין חשמל, הינו מהלך אסטרטגי אשר יהווה מנוע צמיחה משמעותי לשתי החברות. לדבריו: "השילוב בין קמעונאי מוביל בתחום החשמל ופעילות קבוצת המשביר החדש לצרכן מהווים פלטפורמה משלימה ונושקת לרצפת המכירה" .
כמו כן רואה שביט סינרגיה לפעילות המכרז של המדינה עם אסטרטגיית הפיתוח העסקי של פעילות קלאב, 365 חברת קשרי תעופה ורשת אפנת ג'אמפ. לדבריו: "יתרון נוסף בשותפות עם טרקלין חשמל הוא כוח הקנייה של שני גופים מובילים כמו קבוצת המשביר ורשת טרקלין חשמל אשר יהווה שילוב שייהנה ממנו לבסוף הצרכן הסופי".
עוד מסר שביט כי קבוצת המשביר החדש לצרכן רואה ברכישה ערוץ שיווקי חדש ומהותי אשר מעניק הזדמנות עסקית במסגרתה כניסה לתחומים חדשים, בעיקר לתחום הסחר האלקטרוני, אשר מהווה היום שוק עם פוטנציאל צמחיה משמעותי.
לדבריו: "שילמנו 3.2 מיליון ₪ עבור מותג שהפך לגנרי ונחשב כמוביל בתחומו בישראל. אנו מאמינים בערכי המותג ובפלטפורמה העסקית ועל כן החברה החדשה תושק מחדש תחת השם: המכרז החדש של המדינה."
החברה מתכננת להשקיעה סכומים מהותיים בהשקת המותג מחדש, כבר בשנת הפעילות הראשונה. ההשקעה כוללת בין היתר: שדרוג אתר האינטרנט, ניצול ריצפת המכירה של טרקלין חשמל ורשת המשביר החדש לצרכן, השקעות בשיווק, פרסום וקד"מ המותג.
לדברי שביט: "יעד שהצבנו להגיע למחזור מכירות הנאמד בין 150 מיליון ₪ ל-200 מליון ₪, כבר בשנת הפעילות הראשונה של החברה המשותפת. עוד מסר שביט כי לאחר שנלמד את החברה נטפל בלקוחות הפרטיים שנפגעו בעבר וננסה למצוא פתרונות משותפים."