קבוצת המשפיענים "קריאייטיב 30" העלתה קמפיין טיקטוק נגד בריונות רשת

בתקופה האחרונה הרשת החברתית טיקטוק נמצאית בכותרות. עיקר הכותרות עוסקות במאבק שמנהל נגדה נשיא ארה"ב, טראמפ אך מי שחי ונושם את הרשת יודע כי בימים אלה ממש לא מעט משפיעני רשת פועלים לקדם דברים אחרים לגמרי – מאבק בבריונות רשת.



יודע כי בימים אלה ממש לא מעט משפיעני רשת פועלים לקדם דברים אחרים לגמרי – מאבק בבריונות רשת.

קבוצת המשפיענים "קריאייטיב 30", יזמה ויצרה קמפיין ייחודי בעל מסר עצום- די לבריונות ברשת. על מילות השיר וניהול הקמפיין אחראית דניאל צ׳לצ׳ינסקי, מקימת הקבוצה, שאחרי שיחה עם עדי אחרק מייסדת עמותת ״בלי בושה״ ואחת מחברי קבוצת ״קריאייטיב 30״, הבינה שטיקטוק זה המקום המושלם לקדם את המסר הכל כך חשוב הזה.
חברי הקבוצה השתמשו בסאונד קיים לו כתבו מילים בעברית. העיבוד וההקלטה נעשו ע"י בר רוזנברג והראל אסף, חברי הקבוצה.

עד כה, הקמפיין זוכה להצלחה עצומה ומאז עלייתו נספרו למעלה מ – 650 שימושים בסאונד (כלומר 650 איש השתמשו בסאונד הייחודי על מנת לעשות סרטון משלהם) המיוחד למאבק וכן קרוב ל-2 מיליון צפיות! חלק מהמשתמשים אף חשפו בטיקטוק את סיפור הבריונות שספגו בעצמם.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סדרת תחליפי הדגים של אינסטד צילום פיוצ'ר פוד גרופ
unnamed
__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק