קבוצת ידיעות אחרונות משיק מגזין שבועי חדש לילדים "עולם הילדים". המגזין פונה לילדים בגילאי 6-11 ויכלול עמודי תוכן עדכניים, צבעוניים ומעוצבים, כולל כתבות ומדורים שונים בעלי אוריינטציה מובהקת לעולמם של הילדים וביניהם: מדור זהירות בדרכים, מדור מחשבים, כתבות ידע, מדור אנגלית, סיפורים אישיים, מדור איכות הסביבה, מדור ספורט מדור אישים, מדור משחקים, כתבות בידור, קומיקסים, פוסטרים ועוד.
את המגזין יערוך אייל גיבלי, העורך במקביל גם את מגזין הנוער של הקבוצה, "ראש1".
הקמפיין יעלה בכל עיתוני קבוצת ידיעות אחרונות ב- YNET, נט-גיימס ואתרי ילדים אחרים וברדיו האזורי.
משרד הפרסום Gkid&YounG קיבל את תקציב קמפיין ההשקה של המגזין.
אייל גיבלי, עורך המגזין: "דווקא בעידן הניו מדיה, החלטנו להשקיע במגזין איכותי וחינוכי לילדים, משום שאנו מאמינים עדיין בכוחה של המילה המודפסת ובכוחה של העיתונות המסורתית בקרב קהל היעד הצעיר. אנו סבורים, כי לצד הכלים הדיגיטליים תמיד יהיה מקום למגזין ילדים על מנת להגביר את הידע, המודעות החברתית והערכית וכמובן, לעודד את הקריאה. הכתבות במגזין תהיינה מקיפות, איכותיות, בשפה תקנית נקייה וערוכה, בזירה בטוחה לילדים ולהורים".
רפי טל, המשנה למנכ"ל ב-Gkid&younG המתמחה בפרסום ושיווק לקהלים צעירים מסר: "זהו אתגר חדש ומרתק במציאות בה הילדים שלנו מחוברים לשלושת המסכים (טלויזיה, מחשב ונייד) בלי הפסקה, הגיע הזמן שההורים ינקטו עמדה ויבינו שיש אלטרנטיבות חינוכיות ומעניינות לתוכן הנצרך באמצעי המדיה השונים ע"י ילדיהם. אני בטוח שהקמפיין החדש שבנינו, ידגיש את יתרונותיו של המגזין וכתוצאה מכך, נראה יותר ויותר הורים שרוכשים מנוי לילד שלהם, בלב שלם".