קבוצת יד2 נכנסת לתחום השוואת המחירים ותתחרה בזאפ

קבוצת יד2 מסתערת על תחום השוואת המחירים ומשיקה את אתר WWW.KAMA.CO.IL האתר החדש יתחרה באתר זאפ.



KAMA עולה לאוויר לאחר שנה של פיתוח , מאגד טכנולוגיה חדשנית בתחום השוואת המחירים ולמעלה מ- 1100 חנויות מקוונות – מספר הגדול במאות חנויות מאתרי השוואת המחירים הקיימים בשוק. הנהנים העיקריים: הצרכנים שבפניהם יעמוד היצע גדול ומגוון יותר של הצעות מחיר ומחירים הזולים ב20% לפחות ממחירי המוצרים עצמם.



ההשקעה הראשונית לשלב הראשון של ההשקה עומד על כ-5 מליון ₪ .



לצורך הקמת האתר, חברה יד 2 למתן גוטר (מנכ"ל KAMA) ואהוד ריינזל (סמנכ"ל התפעול) אנשי אינטרנט ותיקים השותפים ב15% מהמיזם והיו חלק ממייסדיו. יחד עם צוות בן 15 עובדים הם מעלים את KAMA לאוויר ושוקדים על פיתוחים נוספים.



האתר נבנה על בסיסן של טכנולוגיות חדישות ומתקדמות תוך שימת דגש על ממשק נוח ופשוט למשתמש הכולל בתוכו פיצ'רים שמהווים ערך מוסף לגולש כדוגמת: השוואת מחירים והשוואת תכונות, מוצרים מומלצים ע"י הגולשים, המוצרים הנצפים ביותר, סימון מוצרים אהובים ושמירתם באזור אישי. בסופו של תהליך השוואתי בין הפרמטרים המבוקשים הגולש יוכל לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר לרכישת המוצר .



שון תל ,מנכ"ל יד2: " יד2 תשתמש בטראפיק הממוקד שלה לקנייה ומכירה, על מנת להציע לקהל הלקוחות אלטרנטיבות לרכישה של המוצרים שהם מבקשים לקנות וזאת באמצעות הצפה חכמה של עולם המוצרים החדשים מתוך מוצרי היד השנייה, גולש שיחפש LCD יד שניה יוכל לבדוק את העלות הכי משתלמת לו אל מול LCD חדש".

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים