קבוצת משקיעים רכשה את הזיכיון בישראל למותג "Konopizza" האיטלקי תמורת כ- 3 מיליון ש"ח

קבוצת משקיעים: דני ורנר ודני הרשקוביץ ומשקיע זר נוסף – רכשו יחד את הזיכיון להקמת רשת Konopizza האיטלקית בישראל תמורת כ- 3 מיליון ₪. פיצת ה"קונומאניה" (Konomania) מבית חברת Pikono srl האיטלקית, מוכרת בעולם תחת שם המותג "Konopizza". מדובר בפיצה איטלקית המורכבת מבצק בצורת קונוס, הנראה ממש כגביע גלידה. לבצק הקונוס ישנה גם גרסה מתוקה, עם מילויים כגון: קרם בורלה, פירות ועוד.



בימים אלה עובדים בחברת "קונו קונו בע"מ" הישראלית, אשר זכתה בזיכיון המותג, על פיתוח רשת ה"קונומאניה" ופתיחת הסניפים הראשונים בארץ, הצפויים להיפתח באמצעות זכיינים במהלך חודש אוקטובר. הרשת הינה חלבית וכשרה והסניפים – אשר יופעלו באמצעות זכיינים – ימוקמו כדוכנים מעוצבים על שטח של כ- 15 מ"ר בקניונים המובילים וברחובות מרכזיים. עלות ההשקעה של כל זכיין בהקמת דוכן של "קונומאניה" מוערכת בכ- 200 אלף ש"ח.



דיקלה פוגל, מנהלת רשת ה"קונומאניה" בישראל, אומרת כי: "ה'קונומאניה' מובילה כיום בעולם את טרנד ה- On To Go בתחום המזון המהיר. אנו צופים שעד שנת 2010 תהיה 'קונומאניה' רשת של כ- 40 סניפים ברחבי הארץ, עם מחזור מכירות של כ- 50 מליון שקלים. אנו צופים כי קצב פתיחת הסניפים והתרחבותה יהיה מהיר מאוד יחסית, היות ומדובר במותג מבוקש המספק פתרון אידיאלי בגזרת המזון המהיר. מתווספת לכך העובדה, שמבחינת הזכיינים ההשקעה הנדרשת לפתיחתו של סניף אינה גבוהה יחסית".



רשת "Konopizza" מבית חברת Pikono Srl האיטלקית, קיימת כ – 3 שנים והיא חולשת על סניפים בכ – 150 מדינות שונות ברחבי העולם, ביניהן: איטליה, ספרד, פורטוגל, בריטניה, דרום קוריאה, רוסיה, יפן, קנדה ואמריקה הלטינית.



את הזכיינות הבלעדית להפעלת המותג "קונומאניה" בישראל רכשו דני וורנר ודני הרשקוביץ (מבעלי רשת "סבארו" ישראל) יחד עם משקיע זר, בעלות של כ- 500 אלף יורו והחברה בארץ תקרא "קונו קונו בע"מ". חברת "מיכאלו בע"מ" שהיא, בין היתר, גם בעלת זכויות הניהול של רשת המזון האיטלקי המהיר "סבארו" ישראל – תנהל את המותג בארץ.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת