בגאלה השנתית של ה- Ex Award 2006, שהתקיימה בשיקאגו ב- 8/5, זכתה קבוצת פרומרקט במדליית הכסף בקטגוריית ה- Best Production of an Event (Consumer). במסגרת אירוע הגאלה בכנס בשיקאגו הוכרזו הזוכים מתוך מאות הקמפיינים העולמיים שהוגשו לתחרות הבינלאומית של ה- Ex Award 2006, ביותר מ- 20 קטגוריות שונות.
קמפיין כפר המוזיקה של קוקה-קולה בניצנים בהפקת קבוצת פרומרקט היה אחד משלושת הפיינליסטים בשלב הגמר בקטגוריית האירוע הטוב ביותר לצרכנים, ביחד עם קמפיינים של ג'נרל מוטורס וחב' Nascar – שזכתה בזהב.