קבוצת פרומרקט עלתה לגמר בתחרות ה- Ex Award 2006

מתוך מאות קמפיינים עולמיים שהוגשו לתחרות הבינלאומית של ה- Ex Award 2006, ביותר מ- 20 קטגוריות שונות, עלה קמפיין כפר המוזיקה של קוקה-קולה בניצנים בהפקת קבוצת פרומרקט לשלב הגמר בקטגוריית האירוע הטוב ביותר לצרכנים, ה- Best Production of an Event (Consumer).



הקמפיין של כפר המוזיקה הוא אחד משלושת הפיינלסטים בקטגוריה, ביחד עם קמפיינים של ג'נרל מוטורס וחב' Nascar. טקס הכרזת הזוכים יתקיים ב- 8/5 בגאלה השנתית שתיערך בשיקאגו.

אולי יעניין אותך

מים

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''