קבוצת קניוני עופר משיקה בימים אלה מועדון לקוחות דיגיטלי: MY OFER. מועדון הלקוחות יתמקד במתן הטבות בלעדיות מותאמות אישית ללקוחות, תוך מתן שליטה מלאה לעסקים השונים על ניהול ההטבה. מימוש ההטבות בקניון ייתמך בטכנולוגיה חדשנית שתסייע בין היתר בהתמצאות בקניון, ובכך תשלים את חווית הקנייה תוך שילוב הטבות רלוונטיות בזמן הביקור בקניון.
המועדון מחבר בין העולם הדיגיטלי לקניות בקניונים ויעניק לבעלי החנויות כלי מרכזי לקידום המכירות: הפתרונות הטכנולוגים החדשים יאפשרו גמישות מרבית בסוגי ההטבות ופנייה ממוקדת לקהל היעד. ניהול ביג דאטה המבוסס על מערכת BI ישפר את אפקטיביות כלי המכירה.
לקוחות מועדון MY OFER, יוכלו לממש מגוון גדול של הטבות בקניונים, ובמגוון תחומים נוספים. ההטבות הבלעדיות יהיו זמינות בפלטפורמה ייעודית שתוטמע באתרי האינטרנט של הקניונים. בנוסף, טכנולוגיה אינטראקטיבית חדשה תסייע ללקוחות בהתמצאות בקניונים ותחשוף בזמן הביקור בקניון הצעות קנייה רלוונטיות.
משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר מסר: "קניוני עופר משיקים מהלך משמעותי העושה שימוש בטכנולוגיות חדשניות בכדי להעשיר את חוויית הקניה בקניונים, לנצל טוב יותר את זמן הבילוי בקניונים, ולהפוך את הקנייה למשתלמת. בעלי העסקים הפועלים בקניוני הקבוצה יוכלו להנות מכלי מתקדם לטובת קידום עסקיהם".
עוד הוסיף משה רוזנבלום: "לטובת הקמת המועדון MY OFER חברנו לחברת I STUDENT שהקימה בהצלחה מועדון לקוחות לקהל הסטודנטים המונה 200,000 חברים. ניסיונה של החברה, בראשות משה רדמן, בניהול מועדוני לקוחות מתקדמים מבוססי דאטה תסייע לנו ביצירת שירות מתקדם המנצל טכנולוגיות חדשניות ומתאים לצרכן החדש"