הקמפיין בהיקף של כ-2 מליון ש"ח כולל סרטון טלויזיה בערוצים 2 ו-10, פרסום בבתי הקולנוע בקניוני עזריאלי, מודעות בעיתונות הארצית ובעיתוני הנשים ופעילות ענפה של קידום מכירות
בשבעת קניוני עזריאלי. סיסמאת הקמפיין: תחת הסיסמא – "יש לכם SHOPPING ? תשלמו פחות"
פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי:
"מועדון SHOPPING, מועדון הלקוחות של קבוצת קניוני עזריאלי בשיתוף תשלובת ישראכרט, הוקם כחלק מתהליך המיתוג של שבעת קניוני עזריאלי. 60 אלף הלקוחות מוכיחים נאמנות גדולה לקנייה בשבעת הקניונים. הוכח כי הקנייה הממוצעת של החברים במועדון גדולה יותר משל מי שאינם חברים בו."
חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט:
" ישראכרט מובילה מזה שנים את תחום ניהול המועדונים ורואה בכך חשיבות אסטרטגית. זוהי דרכה של ישראכרט כמובילת שוק כרטיסי האשראי בישראל להעניק ללקוחות כרטיס המותאם להם על פי צרכיהם. הכרטיסים המועדוניים המותאמים לצורכי הלקוחות, מגבירים את תחושת הנאמנות ושביעות הרצון.ב-5 השנים מאז נוסד מועדון SHOPPING בשיתוף קבוצת קניוני עזריאלי, ביסס עצמו המועדון כמעניק תועלות מרובות לעשרות אלפי לקוחות מדי חודש."
הקמפיין אשר עולה היום, ה-13.7.05, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, מציג את התועלות של כרטיס ה- SHOPPING בעת הרכישה בקניוני עזריאלי, לעומת רכישה בכל אמצעי תשלום אחר.
על מועדון SHOPPING
המועדון הושק לפני כ-5 שנים. חברי המועדון מחזיקים בכרטיס מיוחד של וקבוצת קניוני עזריאלי בשיתוף תשלובת ישראכרט, הנקרא "ישראכרט SHOPPING ". חברי המועדון נהנים מהנחות – בגובה 5% – 20% בנוסף לכל המבצעים השוטפים ובנוסף למכירות עונתיות בקניונים.
נכון להיום חברים במועדון למעלה מ-60 אלף איש הנהנים מהנחות בכ-400 בתי עסק בשבעת קניוני עזריאלי. בכל חודש נרשמים למועדון עוד מאות חברים חדשים.
ההנחות ניתנות באופן אוטומטי למשלמים בכרטיס. בעת חיוב חשבון ש הלקוח. בנוסף, נשלחים מעת לעת קופוני הטבות לחברי המועדון ובהם הנחות אטרקטיביות במיוחד הניתנות למימוש במשך פרק זמן מוגבל.