בעיצומה של התפרצות הקורונה ווריאנט האומיקרון, חברת תדיראן עלתה בקמפיין
חדש בכיכובו של השחקן והכוכב ההוליוודי מורגן פרימן שמשמש כפרזנטור של החברה זו
השנה הרביעית ולאחרונה כיכב בסדרה "הבריחות הגדולות".
ההפקה ההוליוודית הייתה מורכבת לנוכח התפרצות התחלואה וכללה מספר ימי
צילום באולפני Crimson
Studios בלוס אנג'לס, אליה הוטסו כ-10 אנשי הפקה ישראלים לצד
נציגי החברה מישראל.
הקמפיין בהובלת משרד הפרסום ברודה קפלן , צפוי לעלות בטלוויזיה, דיגיטל,
רדיו ועיתונות. במסגרתו תוצג הטכנולוגיה החדשה של החברה –AIROW TADIRAN שמגנה על הבית מקורונה ווירוסים. בימים טרופים אלה של מזג
אוויר קר לצד תחלואה נרחבת של קורונה, שפעות ומחלות חורף שונות, תדיראן חושפת כי
הטכנולוגיה החדשה מקבלת חותמת בינלאומית של מעבדת Innovative Bioanalysis בארה"ב וכי היא נמצאה יעילה בהפחתה של
עד 99.99% בריכוז וירוס הקורונה באוויר ע"פ בדיקות שנעשו בחלל סגור בגודל 1
מ"ק, זאת בנוסף ליעילות דומה בקטילת וירוסים אחרים, עובשים וחיידקים שנבדקו
בניסויים קודמים בעבר. הפתרון הטכנולוגי החדש ישווק בקרוב מטעם חטיבת הטיפול
באוויר של תדיראן שבראשה עומד ארז פז.
נופר ממרוד, סמנכ"לית השיווק של קבוצת תדיראן: "אנו
שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם השחקן ההוליוודי מורגן פרימן זו השנה הרביעית
ברציפות שכבר הפך להיות מזוהה עם תדיראן והמסרים שלה. בקמפיין החדש התמקדנו בכך
שמעבר לשליטה באקלים הביתי, תדיראן מעניקה ללקוחותיה בית מוגן ובריא יותר. במיוחד
בתקופה שבה התחלואה עולה באופן תדיר, ישנה חשיבות רבה לאוויר נקי מזיהומים בחלל
שבו אנו נמצאים."