חן רזיאל, מנכ"ל 'חוות הבוקרים': "האתר החדש מעניק את חוויית הבשר האיכותית של חוות הבוקרים, שמי שמכיר יודע שעושה טעם של עוד, בשיווק ישיר לצרכן הפרטי. הקצבים בקצביה שלנו, מהמתקדמות והגדולות בישראל, יבחרו עבור כל לקוח את הנתחים המתאימים לו ספציפית על פי דרישותיו. השאיפה שלנו היא לתת לצרכן הישראלי, שעבורו "בשר טוב" אינו סיסמא אלא עניין של איכות וטעם, את החוויה שהוא מצפה לה ובצדק, כשהוא קונה בשר. חוות הבוקרים מציעה בשר ישראלי איכותי, טרי ומוקפד, שמטופל בידי מקצוענים בהתאם לסיווג הנתח ומגיע ללקוח כמו שהוא צריך להיות, בנוסף להיותו כשר ובאריזה המאפשרת חיי המדף של עד 14 יום. לקחנו על עצמנו להפוך את החלום הזה למציאות."
חוות הבוקרים, בבעלות קבוצת תדמיר, משיקה את חנות האונליין לשיווק מוצרי בשר המותג עד לבית הצרכן, בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקלים. מדובר בפיתוח מודל ייחודי המבטיח לצרכן הישראלי חווית קנייה וצריכה מותאמת, מוקפדת ובסטנדרטים שעד עכשיו היו מוכרים רק בחו"ל.
כל הידע של עולמות התוכן הקרניבורים וייעוץ קצב אונליין: חוות הבוקרים מכוונת לחוויית שירות אישית ולכן ניתן להתייעץ בשעות העבודה עם הקצב גם באתר וגם בצ'אט ווטסאפ. האתר, שמיועד להעצים את החוויה וממשיך להתעדכן, מכיל בין היתר, הסברים, עצות מהקצב, כתבות להרחבת הידע של הצרכן בכל הקשור לעולמות התוכן של בשר, מתכונים ומדריכים של השף המוביל מאיר אדוני, היועץ הקולינרי שמלווה את חוות הבוקרים וטיפים מותאמי נתחים וכמובן אפשרות לבחור בדיוק את מה שהצרכן רוצה, גם ברמת ההכנה.