AllJobsמשיקה קמפיין ראשון
לאתר הפרילנסריםXPlace שנרכש לפני חודשיים. קמפיין הטלוויזיה מתחלק לשני חלקים ופונה פעם
אחת לפרילנסרים ובפעם השנייה לבעלי העסקים.
את הקמפיין נבחרה להוביל דנה פריד, בוגרת למשחק של בית הספר לאומנויות הבמה סמינר הקיבוצים שידועה בעיקר מתפקידיה בסדרות;שבאבניקים, בני אור ובלו סקיי.
הקמפיין יקודם בשבועות הקרובים בערוץ רשת 13 במהלך שעות הפריים טיים של מהדורת החדשות ואחריה.
הילה מוסקל, סמנכ"לית שיווק ותוכן,AllJobs: "שוק הפרילנסרים מוערך בכ-10% משוק העבודה בישראל, ואנחנו בקבוצה מאמינים שאחוז הפרילנסרים יאמיר דרמטית בשנים הקרובות. הרכישה שלXPlace, לצד רכישת אתר הצעירים סחבק, מאפשרת לנו לספק פתרונות מגוונים בשוק עבודה משתנה, תוך מתן מענה לקהלים ממוקדים שזקוקים לפתרונות מותאמים אישית".
מהחברה נמסר כי תחום
הפרילנסרים נחשב היום, בעידן הפוסט-קוביד, לאחד הצומחים ביותר בשוק התעסוקה בארץ
ובעולם, אולם עדיין, חלק לא מבוטל מהעובדים שהיו מעדיפים לעבור למתכונת זו נמנעים
מכך עקב החששות לניהול הבירוקרטיה מול רשויות המס או חוסר יכולת לאתר הזדמנויות
מתאימות. אתר XPlace, שנוסד ב-2004, מרכז כ-110 אלף פרילנסרים, רובם בתעשיית ההייטק.
היקף המסחר שהתבצע בו עד היום עומד על כ-1.8 מיליארד שקל, כשמדי חודש פרילנסרים
מקבלים בו פרויקטים בסדר גודל של 15 עד 20 מיליון שקל.
הקמפיין שעלה בתחילת
השבוע, מבית AllJobs ובשיתוף משרד הפרסום 'חוליגנס', עוסק באפשרויות השונות של
פרילנסרים לקדם את יכולתם והניסיון המקצועי שלהם, לגיוס פרויקטים בצורה נוחה וקלה.
מטרתו ליצר מודעות לפלטפורמה, הן מצד הפרילנסרים והן מצד אנשים שמחפשים לגייס
לפרויקטים שונים. במקביל, ניתן דגש
לכך שאתר XPlace איננו גובה עמלות מהמשתמשים, בשונה מהמתחרים, ומאפשר לפרילנסרים
לקבל את מלוא הסכום על עבודתם בתמורה לדמי מנוי בלבד.
המסרים המרכזיים
בהם מתמקד הקמפיין, הם:XPlace היא זירת הפרילנסרים הגדולה בישראל עם למעלה מ-100
אלף משתמשים, המאפשרת להציג את הכישורים והיכולות בצורה הטובה ביותר, ללא עמלות.