קבוצת
BBB הופכת לחלוצה ישראלית,
שבבעלותה שטח נדל"ן בעולמות המטאוורס וסוללת את הדרך הדיגיטלית של תחום
המסעדנות הישראלית בנוכחות ופרסום בזירות הטכנולוגיות החדשות.
הקבוצה,
בשיתוף עם דולי אור הלב לפיד וסוכנות The
Box, רכשה שטח בעולם Decentraland, בו מתרכזים שחקנים מכל העולם
והקימה food truck וירטואלי
שיחכה לכל דמות וירטואלית שתעבור במתחם
ויציע הטבה למימוש במסעדות הרשת הפיזיות הפרוסות ברחבי הארץ, זאת על מנת ליצור
חווית משתמש הוליסטית ולחבר בין העולמות- הן הווירטואליים והן הפיזיים.
אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB: "מבחינתנו מדובר רק בצעד ראשון מתוכנית עתידית לפריסה רשתית בעולמות הווירטואליים עם קשר היברידי ישיר לעולם הפיזי. הנדל"ן הווירטואלי מייצר הזדמנות חד פעמית כרגע ומקביל לרכישת קרקעות של חברות גדולות במשק לפני כמה עשורים. אנחנו
רואים בענף רק את תחילת אימוץ המגמה, זה רק קצה הקרחון. לדבריה: "הפוד טראק הווירטואלי שייצרנו נועד לנוע בעתיד בכל רחבי המטאוורס, המתחם הנדלנ"י שייצרו מספק מקום מפגש וציון דרך היסטורי במגמה העולמית. מבטיחה למשתמשים חוויה דיגיטלית ייחודית וכן, כמה הפתעות מעולמות ה NFT שמסתתרים במתחם."
עוד מסרה אהובה תורג'מן: "ההשקעה שלנו ברכישת נדל"ן וירטואלי והכניסה לעולמות מטאוורס הינה עוד צעד בהעמקת ערך החדשנות, תוך חיזוק קהילת חברי המועדון, המהווים את אחד הנכסים החשובים לנו ביותר. קבוצת BBB תבוא לידי ביטוי גם בעולמות הווירטואליים, ואנו מתרגשים על האפשרות להקים מרכז קולינרי ותרבותי, שיהיה זמין לכל אזרחי העולם, באשר הם."
זאת ועוד- כדי להעניק
ערך מוסף חדש ורלוונטי לחברי המועדון של רשת BBB, עמלים צוותי הקריאטיב והשיווק על תכנית
פעילות לשנים הקרובות, בה ישולבו אירועים שונים מתחום הקולינריה לצד
תכנים מעולמות המוזיקה, הספורט ותרבות הפופ כולה. המהלך
מהווה המשך ישיר לאסטרטגיית הקבוצה אשר חורטת על דגלה את העמקת ערך החדשנות בכל
החזיתות. המציאות המדומה תאפשר ל- BBB לפרוץ את הגבולות הפיזיים
ולתקשר עם לקוחות מכל העולם.
האתר
החדש של רשת BBB בעולמות המטארווס: https://bbbland.co.il/