קבוצת Neto מרחיבה את פעילות "שלושת האופים" בתחום הפיצות עם קבלת הזיכיון הבלעדי לשיווק פיצות קפואות ביתיות תחת מותג הפיצריות המוביל "פיצה מטר". רון סגל מנהל השיווק של קבוצת Neto מסר כי: "שוק הפיצות הקפואות נהנה בשנים 2003-2004 משיעורי גידול דו-ספרתיים, בעיקר בזכות השיפור באיכות המוצרים ועל חשבון צריכת פיצה מפיצרייה.מתחילת שנת 2005 מורגשת התמתנות בהתפתחות הקטגוריה, בד בבד עם החרפת התחרות על ליבו של הצרכן."
עוד הוסיף סגל כי " השקת המותג "פיצה מטר" הוא השלב הבא באבולוציה של הקטגורייה לתחום הפרמיום – לראשונה יוכל הצרכן לצרוך בבית פיצה קפואה הזהה לחלוטין לפיצה מפיצרייה בכל הפרמטרים ובייחוד בפרמטרים של טריות ואיכות. חווית הצריכה הייחודית של "פיצה מטר" בשילוב עם נוחות וזמינות מכסימליים תגדיל את ההתנסות והמעבר לצריכת פיצות קפואות בקרב צרכנים שנמנעו מכך, וכן תיצור העדפה בקרב הצרכנים המסורתיים של הקטגורייה. לכן, המהלך צפוי לחזק את תחום הפיצות הקפואות בכלל ואת נתח השוק של קבוצת Neto בפרט כמובילה בחדשנות ובהתאמה לצרכי הלקוחות".