קבוצת "טיב טעם" נתנה חסות למשתה הסיום של פסטיבל שיווק בג'ינס שנערך בסוף השבוע האחרון בזיכרון יעקב ביחד עם ערוץ החיים הטובים. במהלך המשתה הוגשו לקהל הברנז'אי מבחר גבינות מכל העולם ובכל הצבעים. הושקו לראשונה נקניקיות Q של "טיב טעם". לצד הנקניקיות הוגשה הבירה החדשה מטורקיה, אפס-פילזן, שמיובאת בלעדית על-ידי חברת ישראקו מקבוצת "טיב טעם.
הפסטיבל שיווק בג'ינס התקיים בסוף השובע האחרון. בפסטיבל בתקיימו דיונים ואירועים מעולם הפרסום. במהלך הפסטיבל הושם דגש על המתרחש בהוויית הפרסום של תעשייה שוקקת זו. הפסטיבל היווה מקום מפגש לאנשי השיווק והפרסום לדיון בעתידו של הפרסום והשיווק על כל ההיבטים.