קבוצת "רשפים" יוצאת במהלך אסטרטגי רחב היקף

קבוצת "רשפים" מהמובילות בייצור דלתות יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי רחב היקף. בנוסף חונכת אולם תצוגה בבני ברק בהשקעה של 1 מיליון שקל.



משרד הפרסום שנבחר להוביל את המהלך הוא פובליסיס גלר נסיס.



במסגרת המהלך תחדור קבוצת "רשפים" לשוק הבנייה הפרטית ותחזק את מעמדה בשוק הבנייה הציבורית ומשיקה מבחר דלתות כניסה בעלות עיצובים מרהיבים, ייחודים ויוצאי דופן. עד כה שיווקה קבוצת "רשפים" את מוצריה לשוק היזמות והקבלנים ונחשבת כחברה המובילה בישראל בתחום.



קבוצת "רשפים" הינה חברה עם יתרונות טכנולוגיים וטכניקות מיגון מהמשוכללות בעולם המשלבת עמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים של ייצור ואיכות וביניהם ISO 9002 .



לדברי רפי סלהוב, בעלים ומנכ"ל קבוצת "רשפים":" המודעות של הצרכן הישראלי לדלתות כניסה בטיחותיות,מעוצבות ואיכותיות הולכת וגוברת. דלת הכניסה מהווה את כרטיס הביקור בפני הנכנסים. השינויים בתעשייה זו והטרנדים בתחום זה בעולם, יצרו עבור "רשפים" הזדמנות לחדור לשוק הבנייה העצמאית, להגדיל את ההיצע ללקוח ולהביא אל השוק, מוצר איכותי, ייחודי ומבטיח וליצור כניסה בלתי נשכחת, בכל פעם מחדש"



לדבריו: "כניסת החברה למגזר הפרטי הינו המשך טבעי למהלכי החברה. עולם הדלתות הוא עולם דינאמי, יצירתי ותחרותי. הדלתות אמורות מצד אחד לספק ביטחון מרבי לשוהים בבית ומצד אחר, להיות המילה האחרונה בתחום העיצוב והאיכות. על כן, החלטנו לחשוף את מוצרים לציבור רחב יותר ובכך לייצר ולשווק סדרת דלתות מהמובילות בארץ ובעולם"



עם כניסתנו למגזר הפרטי אנו פותחים אולם תצוגה אשר מצטרף ל- 2 קיימים ומתעדים לפתוח עוד 3 סניפים במהלך 2010. כל אלו יתנו מענה לציבור היזמים, קבלנים, משפצים וכן לציבור הבונים הפרטיים.



היעד הוא להוות יצרן משמעותי בשוק הבנייה הפרטית , מובילי דרך ומודל לחיקוי בעולם דלתות הכניסה. בעקבות המהלך החדש, אנו צופים לגידול משמעותי במכירות עד סוף שנת 2010 בו אנו יוצרים לצרכן חווית קניה ועמידה בסטנדרטים גבוהים.



בימים אלה משיקה החברה את הדור הבא בתחום הדלתות למאה ה-21, סדרת POWER DOOR – דלתות כניסה מעוצבות וייחודיות מפלדה המעניקות ביטחון תוך שימוש בחומרים איכותיים וטכנולוגיה מתקדמת.



קו העיצוב החדש מבדיל עצמו מן הקיים בשוק דלתות הכניסה בישראל הן בחיפויים אשר משלבים מתכת, עץ טבעי, פורניר, חלונות זכוכית מחוסמת וסורג מחזק וכן ידיות קבועות מעוצבות פח מכופף (מדגמים רשומים).


מדובר בסדרה של דלתות כניסה וביטחון העמידות פי 6 לפריצה קרה מול המינימום הנדרש ע"י מכון התקנים הישראלי.



לדברי רפי סלהוב: " מטרת "רשפים" להביא את הציבור המתכנן, לבנות ולהכניס את דלת הכניסה כחלק מהתכנון והתקציב הכולל וכך ליצור נגישות ישרה אל הלקוח עוד בשלב הראשוני וכחלק מתוך קו עיצוב הפנים ולא בשלב מאוחר יותר בו התקציב קטן יותר וההחלטה לעניין דלת הכניסה נעשית כלאחר יד. "



שוק דלתות החוץ בישראל מגלגל מחזור של כ 700 מליון ש"ח. על פי נתוני מרכז הבנייה הישראלי המתאר עלות בניה פרטית של בית ממוצע בגודל 220 מ"ר בישראל, סך ההשקעה בדלתות מגיע ל – 28 אלף ש"ח בממוצע כאשר דלתות חוץ מהוות כ-60% מהתקציב לדלתות.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)