קד"מ בינלאומי: הגודל כן קובע


חברת לעומק התודעה המתמחה בשיווק לצעירים התבשרה לאחרונה על ידי חברת ניאופרם משווקת קונדומי דורקס בישראל, שמיזם הקונדום הענק, קונספט אותו פיתחה מחלקת הקד"מ של החברה ויצאה איתו לשטח במהלך אירועי קיץ 2006 ואירועי פסח 2007 נבחר להופיע כפעילות מומלצת בביטאון דורקס העולמי המופץ אחת לכמה חודשים לכל 150 נציגויות החברה בעולם. בעקבות המלצת החברה העולמית: לטוויה, איסלנד ואסטוניה הודיעו על כוונה לאמץ את הקונספט שפיתחה לעומק התודעה.



המיצג כלל קונדום ענק ושקוף באורך 8 מטרים ובקוטר 2.20 מטרים, בתוכו הסתובבו שחקנים לבושים כזירעונים המזוהים עם המותג דורקס. הזירעונים "הכלואים" בקונדום הענק התחננו על נפשם וביקשו מהקהל בעזרת מגפונים ושלטים לצאת לחופשי ולהפוך לילדים. את זמנם בקונדום הענק העבירו הזירעונים בקריאת עיתונים, משחקי שח מט, פינג פונג ועוד. במקביל חולקו בפעילות עשרות אלפי דוגמיות של קונדומי דורקס ודורקס פליי, חומר הסיכוך של המותג המותאם לקונדום.



גל מרקוביץ מנהל מחלקת הקד"מ של לעומק התודעה: "הקונספט שעמד מאחורי הפעילות הוא האנשת עולם הערכים של המותג דורקס. הוחלט לבנות מיצג שיוצג באירועים שונים המתאימים לעולם התוכן של הצעירים, וכך בתקציב קטן ואיכותי הצלחנו לגרום לקהל להיפגש עם הקונדום ולחוות את הפעילות, וכך להתחבר לערכי המותג בצורה אמוציונלית דרך משחק וקבלת המוצר".



און גולדשטיין מנכ"ל משותף "לעומק התודעה": "אנחנו רואים החלטה זו של חברת דורקס העולמית כהבעת אמון במחלקת הקד"מ שלנו שיצאה לדרך בינואר 2006 במטרה להצליח ולהעביר מסרים וערכי מותג לצעירים בעלויות נמוכות תוך שימוש ברעיון קריאטיבי מנצח."

אולי יעניין אותך

יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13