הבושם החדש CKIN2U מבית קלווין קליין יושק בקמפיין ייעודי על ידי חברת לעומק התודעה, המתמחה בשיווק ופרסום לצעירים בגילאי 18-35. התקציב המלא מוערך בכ- 600,000 דולר.
מהחברה נמסר כי לצורך הקמפיין הוגדר מחדש קהל היעד של הבושם החדש: "טכנו סקסואל"- צעיר בגילאי 18-24, חובב מסיבות, חצוף, סקסי, מעודכן באופנה החדשה, חובב גאג'טים, אינדיבידואל, גולש באינטרנט ומשתמש בתוכנות צ'ט ייעודיות.
שלומית פרימור מנהלת מותג קלווין קליין בחברת ש. שסטוביץ: "חיפשנו קמפיין שייתן מענה לקהל הצעיר העונה על ההגדרה טכנו סקסואל ובמקביל יתכתב איתו במדיה המוכרת לו ויגרה אותו במקומות הבילוי בהם הוא מבלה את זמנו הפנוי".
לעומק התודעה מוסרים: "את קמפיין ההשקה של CKIN2U פתח קמפיין תדמיתי שעלה בפריסה ארצית במדיה של לעומק התודעה, במועדונים, ברים ופאבים נבחרים המובילים את סצנת הלילה.
במקביל למודעות התדמית הופק על ידי מחלקת הקד"מ של החברה ליין מסיבות CKIN2U יוקרתי במועדוני נבחרים ברחבי הארץ. חברת ש. שסטוביץ המשווקת את הבושם בישראל לקחה חסות על אומנים מהארץ ומחו"ל שייקחו חלק במסיבות בין האומנים: DOLLAR MAN מהפרויקט של בוב סינקלר, מוקי & פילוני ועוד. מסיבת ההשקה המרכזית תתקיים באחוזה ענקית בסביון, אליה יוזמנו גולשי האתר CKIN2U, מובילי דעה ותקשורת."
מחלקת האינטראקטיב של לעומק התודעה תנהל את הקמפיין האינטרנטי הכולל בניית באנרים ורכש מדיה, באתרים ייעודים הפונים לקהל המטרה החדש. רובו של הקמפיין ייסוב סביב אתר האינטרנט אותו בנתה המחלקה, דרכו יוכלו הגולשים להתעדכן בתאריכי המסיבות, אומנים אורחים, צפייה בתמונות מהאירועים השונים ומבצעי השקה של הבושם בחנויות הפארם. את הקמפיין ילוו דיילים ודיילות שיחלקו דוגמיות בפארמים, במסיבות, בפאבים ובברים נבחרים ברחבי הארץ.