לרגל השקת המהדורה העברית של ספרו "סימני-אהבה" – Lovemarks , הגיע לישראל גורו השיווק קווין רוברטס, נשיא תאגיד הפרסום הבינ"ל "סאצ'י אנד סאצ'י" באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי, נציגי החברה בישראל. הספר "סימני אהבה", פרי עטו, זכה להצלחה אדירה ברחבי העולם, עד כה תורגם ל- 15שפות והוצא לאור ב- 17 מדינות.
על פי רוברטס, אהבה יכולה לשנות עסקים ומותגים להצעידם לעבר עתיד יציב יותר, האהבה היא הדרך קדימה בעולם העסקים. ב"סימני אהבה", ספר פורץ דרך בתחום פילוסופיית העסקים, מתאר רוברטס את המסע ממוצרים לסימנים רשומים ומהם למותגים, את הצורך לעלות שלב נוסף – אל סימני האהבה.
הספר קורא תיגר על תפיסת העולם השיווקית הרואה במיתוג אבן יסוד. ניתוחו הביקורתי והמרענן של רוברטס מרתק וטיעונו ברור וישיר: למותגים פשוט "נגמר המיץ". הפתרון שמציע רוברטס: מוצרים וחוויות שמסוגלים ליצור קשרים רגשיים ארוכי טווח עם צרכנים.
הרעיון הבסיסי הוא שסימני אהבה נמצאים בבעלות הצרכנים , לא החברות. ספר זה מראה שלא רק אשפי עסקים, אלא גם אותם יחידים שרוברטס מכנה "צרכנים נלהבים", יכולים לעצב את עתידו של עולם המסחר.
רעיון "סימני האהבה" פורץ את גבולותיהם של ספרי העסקים המסורתיים, שכן מציע את התשובה לאחת השאלות העויינות ביותר בעולם העסקים כיום: מה עושים לאחר שלב המיתוג?
ליבת הרעיון של "סימני אהבה" מציעה למותגים הגדולים הרוצים לשרוד לעורר בצרכנים תחושת נאמנות שמעבר להיגיון. זוהי הדרך היחידה שבה יוכלו להבדיל את עצמם ממיליוני "המותשים" . הסוד הוא שימוש במסתורין, בחושניות ובאינטימיות. מחויבות נלהבת לשלוש תפיסות רבות עוצמה יוצרות את סימן האהבה, שהוא העתיד שמעבר למותגים.
הספר כולל תובנות בלעדיות של מנהיגים בתחום העסקים, רעיונאים יצירתיים, אנשים ואמנים, ביניהם: סנדרה דאסון, ססיליה דאן, מלקולם גלדוול, קליר האמיל, מסאו אנאוו, יושיאו אישיזקה, מריס לוי, ארנו פנזיאס, טים סנדרס, ג'ים סטנגל ואלן וובר.
"סימני אהבה : העתיד שמעבר למיתוג" זכה ל פרסום מוקדם בניו יורק ב-12 בפברואר 2004 המוצא לאור של מגזין ה"ניו יורקר", דיוויד קארי מספר כי: " ראיתי את העתיד של המיתוג והעתיד נקרא סימני אהבה . הרמה הגבוהה ביותר של המיתוג הוא סימן אהבה , כאשר המותג לוכד את האהבה והחיבה של הצרכנים שלו".
סאצ'י אנד סאצ'י היא חברת תקשורת ופרסום מהמובילות בעולם, עם מחזור שנתי של 7 מיליארד דולר וצוות המונה 7,000 איש ב-82 מדינות ברחבי העלם . בין לקוחות החברה נמנים למעלה מ- 50 המותגים המובילים בעולם.
במסגרת השקת הספר יזמו "באומן בר ריבנאי" בשיתוף עם "בני מורן הפקות" תערוכת צילומים ייחודית בשם "סימני-אהבה ישראליים", בהשתתפות צלמים מקצועיים, סטודנטים וחובבי צילום מכל הארץ.
התערוכה מציגה 70 עבודות צילום שהצליחו לבטא את הישראליות בקונספט התיאורייה "סימני אהבה" שפותחה בחברת הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י העולמית. פרסום באומן בר ריבנאי, נציגי החברה בישראל, יזמו את הפרוייקט במטרה להעלות על נס את "סימני-האהבה" המקומיים המדגישים את המשותף והמקרב בחברה הישראלית, להעשיר את התרבות המקומית ולתמוך באמנות הצילום.
אוצר התערוכה הינו רוני סופר, צלם ועורך "קונטקט" – כתב העת הישראלי לצילום .
התערוכה תוצג החל מתאריך 15.12.05 ועד לתאריך 15.1.06 בגלריית בית בנמל (בית קום איל פו) בנמל תל אביב .
בתום התערוכה, תתקיים מכירה פומבית של העבודות והכנסותיה יוקדשו למימון פעילותה של עמותת "תפוח", הפועלת לצמצום הפער הדיגיטאלי בישראל.