קולגייט משיקה בימים אלה את משחת השיניים הראשונה בישראל בתוספת פרופוליס בהשקעה מדווחת של כ- 1,000,000 $.
הפרופוליס, "הפניצילין של הטבע" הנו חומר טבעי המופק ע"י דבורים וידוע ביכולתו להילחם בחיידקים חודר גם לתחום משחות השיניים בישראל.
ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה ובנקודות המכירה. הסרטון מבוסס על סרטוני הרבל עם הבונה. הוא מציג זוג מטיילים ביער שרואים את הבונה מחטט בכוורת והוא מסביר להם על תועלות הפרופוליס שבמשחת הרבל. ההבטחה הפרסומית המלווה את הקמפיין: "קולגייט הרבל פרופוליס, מסייעת לשיניים וחניכיים בריאות". בנוסף, לאורך כל חודש מאי "קולגייט הרבל פרופוליס" במחיר היכרות בנקודות המכירה.
בסקר שערכה חברת קולגייט טרם השקת המוצר, נמצא כי למעלה מ-50 אחוז מהישראלים וכ-87 אחוז מהמגזר הרוסי מודעים לפרופוליס ולסגולותיו קוטלי החיידקים. כ-29 אחוז מהישראלים מצהירים כי רכשו בעבר מוצרים המכילים פרופוליס לשמירה על ההגנה החיסונית.
שוק משחות השיניים בישראל עומד על כ-160 מיליון ₪, קולגייט מוביל עם נתח שוק של 48.5% כאשר נתח השוק של קולגייט בסגמנט המשחות הבסיסיות הנו 51.6% (עפ"י דו"ח נילסן כספי שנתי 2006).