קולגייט עולה בקמפיין אינטראקטיבי חדש לרגל השקת מברשת שיניים תואמת למותג משחת השיניים מקס פרש.
ההשקה תלווה בקמפיין שיעלה בבתי הקולנוע ובאינטרנט.
הקמפיין בבתי הקולנוע יכלול סרטון למשחת השיניים מקס פרש בו רואים צעירה קמה בבוקר ומתלבשת לרפטינג מרענן, חוויה אותה היא חשה ברגע שהיא מצחצחת שיניה במקס פרש. בסרטון קצר בהמשך, נראית מברשת השיניים החדשה כשהיא עושה רפטינג סוער ויוצאת מן המים העמוקים מרוב רעננות. הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "מקס פרש – ממד חדש של רעננות".
הקמפיין באינטרנט יכלול סרטון ובאנרים באתרים מובילים שיובילו את הצופה למיני סייט של קולגייט מקס פרש www.yri.co.il/ColgateMaxFresh בו בפעם הראשונה יוכלו גולשים להשתתף במשחק ולמדוד את רעננות הפה באמצעות הרמקולים או בחיוג לקו הרענון שיפעל החל מה- 12/8/07 שם יוכלו לנשוף לפומית הסלולארי ולגלות מה מדד הרעננות שלהם.
ההשקעה המדווחת בקמפיין: מיליון ש"ח.