קוסמופארם חתמה על הסכם פרסום שנתי עם לעומק התודעה

חברת קוסמופארם יצרנית מותגי הטיפוח "קרמה" ו"כיף" חתמה על הסכם פרסום שנתי עם חברת לעומת התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים.



שווי העסקה מוערך בכ- 600,000 $, הסכם זה כולל כ- 200 פני פרסום בגודל גיליון, הממוקמים במיקומים אסטרטגיים (חדרי הספיניניג ומסלולי ריצה, האולמות בהם מתקיימים השיעורים השונים, אולם מכשירי הכושר, מלתחות ואולם הקבלה) בלמעלה מ- 75 מכונים ומרכזי ספורט ברחבי הארץ ביניהם הרשתות "גרייט שייפ" ו"גו אקטיב". כמו כן תרכז לעומק התודעה את כל פעילויות הקד"מ והשקות המוצרים של "קרמה" ו"כיף" בחדרי הכושר במהלך שנת 2007 .



מחברת קוסמופארם נמסר כי בכוונתה להשיק במהלך שנת 2007 כ- 7 סדרות מוצרים חדשות בתחום טיפוח השיער, תחליבי רחצה, קרם גוף, דאודורנטים ואת סדרת קרמה לגבר.



יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם: "הכנסנו לשוק משב רוח רענן גם בפעילות השיווקית של המוצרים והדבר ניכר באחוזי התנסות גבוהים. אני מאמין כי שילוב בין מוצרי הטואלטיקה והטיפוח האישי שלנו לבין אוכלוסיית חובבי הספורט המונה כ – 180,000 צעירים וצעירות המגיעים באופן קבוע למכוני הכושר יביא להגברת ההתנסות בעקבות שילוב המדיה המודפסת עם פעילויות קד"מ מקומיות שיביאו להתנסות הצרכן במקום."



חברת לעומק התודעה השיקה את חבילת הספורט בחודש פברואר השנה (2007).


בעקבות הסכם זה, סגרה החברה, תוך פחות מחודש פעילות של חבילת הספורט כ- 75% אחוז משטחי הפרסום לשנה זו. בנוסף לזיכיון המדיה במכוני הכושר ומרכזי הספורט, תרכז חברת לעומק התודעה פעילויות קד"מ שונות באותם חדרי הכושר והמרכזים השונים ברחבי הארץ.



זיו פופלבסקי מנכ"ל משותף לעומק התודעה אמר כי "השנה ביססה החברה את מעמדה בסגמנט הצעירים בגילאי 18-35, אין היום קמפיין הפונה לצעירים במגזרים השונים (סטודנטים, חיילים, חובבי ספורט, בליינים, גברים, נשים ומשפחות צעירות) שלא מגיע למדיה במקומות הבילוי אותה אנחנו משווקים כבר למעלה מחמש שנים, בחבילת הספורט שהחלנו בשיווקה רק בתחילת חודש פברואר השנה, נמכרו נכון להיום כ- 75% משטחי הפרסום לשנת 2007.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים