קוסמופארם משיקה 7 מוצרים חדשים תחת 'קרמה' ו'כיף' וצופה מכירות של 160 מיליון שקל ב- 2007



קוסמופארם יצרנית מותגי הטיפוח קרמה וכיף, משיקה 7 סדרות מוצרים חדשות בתחום טיפוח השיער, תחליבי הרחצה, קרם גוף והדאודורנטים. ההשקות ילוו בפעילות שיווקית ופרסומית בהיקף של כ-3 מיליון דולר, הכוללת קמפיינים בטלוויזיה ובעיתונות, באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב, ופעילויות קד"מ להגברת התנסות באירועים שונים ובמכוני כושר.


יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, מסר כי החברה צמחה בשיעור של % 400 במהלך 5 שנות פעילותה: מכירותיה ב-2006 הסתכמו בכ-120 מיליון שקל וצפי המכירות לשנת 2007 הוא כ-160 מיליון שקל.


מנתוני נילסן לשנת 2006 עולה כי קוסמופארם מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בישראל – % 28 – בתחום תחליבי הרחצה עם המותגים קרמה וכיף. כמו כן, מובילה החברה את קטגוריית קרם הגוף עם כ- 15.4% נתח שוק ומחזיקה במקום השני בקטגוריית לחות לשיער עם נתח של % 18.



לדברי לנדסברג, "במשך חמש שנים עסקנו בבניית קרמה וכיף ומיצובם. מנועי הצמיחה החדשים של החברה יתבססו על העצמה וחיזוק המותגים בקטגוריות הקיימות ולצדה חדירה לתחומי פעילות חדשים."



האסטרטגיה השיווקית של קוסמופארם תתמקד השנה במספר מישורים:



לראשונה – מוצרי אנטי-אייג'ינג בקטגוריית הטואלטיקה



קוסמופארם תחדור לראשונה לתחום האנטי-אייג'ינג ותשיק מוצרים שונים בענף צומח זה.


היקף ההשקעה במהלך החדירה עומד על 200 אלף דולר, וכולל קמפיין פרסום בטלוויזיה ובעיתונות וקד"מ להתנסות במוצר. קטגוריית קרם הגוף עומדת על 30 מליון שקלים, לקרמה נתח שוק קיים של 15.4% ועם השקת המוצר החדש מתעתדת החברה לכבוש נתח של 25% מקטגוריית קרם הגוף.



מנוע צמיחה – קטגוריית טיפוח השיער Recharge Crema



טיפוח השיער מהווה מנוע צמיחה עיקרי לשנת 2007 עבור קוסמופארם, עם השקת סדרת טיפוח בשם Crema Recharge הכוללת: שמפו, מרכך ומסיכות לשיער. החברה מתעתדת לכבוש נתח של % 10 מתחום השמפו והמרכך, מתוך שוק הנאמד בכ-330 מיליון שקלים. היקף ההשקעה בפרסום ופעילויות שיווקית לקידום המוצר יעמוד על 500 אלף דולר ויכלול קמפיין טלוויזיה ופעילות להתנסות.


בסדרת Recharge Crema משיקה החברה גם מסיכה לשיער ומתכוונת להגיע באמצעותה לנתח של % 25, מתוך שוק הנאמד בכ- 10 מיליון שקלים. היקף ההשקעה בפרסום מסיכות השיער עומד על 200 אלף דולר.



שחקן פרימיום בתחום הדאודורנטים – דאודורנט קרמה


קוסמופארם מחזקת את מעמדה בתחום הדאודורנטים עם השקת סדרה חדשה תחת המותג קרמה שתכלול דאודורנט בארבעה פורמטים: ספריי, סטיק, ג'ל ורול-און ובניחוחות: Fresh, Soft, Breeze, silk. שוק הדאודורנטים בישראל מגלגל מידי שנה כ- 180 מיליון שקל, היעד של קרמה הוא לכבוש נתח שוק של % 20 בתוך כשנה.



יוגורט מוי כיף



תחליבי הרחצה כיף מובילים את שוק הסבונים הנוזליים בישראל עם נתח של % 19.3. עם השקת סדרת יוגורט כיף החדשנית על בסיס יוגורט, מתעתדת קוסמופארם להגיע עם כיף לנתח של 25% בתוך כשנה. השקת הסדרה לוותה בקמפיין המוערך בכ-400 אלף דולר. חדשנות היוגורט באה לידי ביטוי גם בסדרת קרם גוף תואמת, בניחוחות: פירות יער, אפרסק-משמש, ליצ'י-אננס וקוקוס-וניל ובאמצעותה מתכוונת החברה להגיע ליעד של % 15 מקטגוריית קרם הגוף, וסה"כ בצירוף עם קרמה לכבוש % 40 מהקטגוריה.



לחות ללא שטיפה – שואפת ל-% 40 נתח שוק



קטגוריית הלחות ללא שטיפה לשער מוערכת בכ-38 מיליון שקלים, קוסמופארם משיקה לחות לשיער תחת מותג כיף באמצעותה מתעתדת להגיע ל-% 20 נתח שוק, ובסה"כ להחזיק ב-% 40 נתח שוק בקטגוריה, יחד עם מותג קרמה. היקף ההשקעה בפרסום לחות ללא שטיפה במותג כיף יעמוד על 300 אלף דולר.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס