קוקה- קולה ישראל מאמצת אסטרטגיה שיווקית חדשה: "גישה חיובית"

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) תשיק בימים הקרובים אסטרטגיה שיווקית חדשה המציגה את מותג העל – קוקה-קולה, כמותג המוביל מסר ייחודי של אופטימיות והשראה לאימוץ גישה חיובית לחיים.



במסגרת המהלך, יאמץ המותג קוקה-קולה סיסמה חדשה- "לאהוב את החיים" ויציג שפה תקשורתית חדשה שתחתיה ישולבו המסרים של מותגי משפחת קוקה-קולה (קוקה- קולה, דיאט קוקה-קולה ודיאט קוקה-קולה לימון ) בפניה מול הצרכנים ובתקשורת השיווקית. הסיסמה החדשה "לאהוב את החיים" תצורף לסיסמה הנצחית של המותג "טעם החיים", שתמשיך להיות חלק בלתי נפרד מהמותג.



טל רבן, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה: "קוקה-קולה הינו מותג מוכר וידוע המלווה את החברה הישראלית כ- 40 שנה ומצוי עמוק בתודעה הישראלית. המותג קוקה-קולה עשיר בעולם הדימויים וההתייחסויות שלו, הוא מחובר בתפישת הצרכן לעולמות תוכן רבים ומגוונים. קוקה-קולה כמותג על יבטא מעתה באופן בולט ומשמעותי גם את ערך האופטימיות ויפעל למתן השראה לגישה חיובית לחיים כאסטרטגיה שיווקית לשנים הקרובות".



מתגברים על 'החיספוס של הישראלי המצוי'




אורלי קליין – דגן מנהלת שיווק קוקה-קולה אמרה היום כי "לפני השקת הסלוגן החדש ביצענו מחקר בטכניקה ייחודית על מנת להתגבר על 'החספוס של הישראלי המצוי' ומתוך רצון 'לקלף' את הקליפות המאפיינות אותנו הישראלים. במהלך המחקר ביטאו והמחישו המשתתפים את החלומות שלהם , השאיפות שלהם ואת העולם בו הם היו רוצים לחיות .' האושר' וה'אופטימיות' נפרטו לקטעי חיים, לסיטואציות, לתחושות, חוויות והלכי רוח. מעניין היה לגלות כי התייחסותם של הישראלים להלך רוח של 'גישה חיובית לחיים' ו'אופטימיות', היה נעדר ציניות.



המהלך האסטרטגי של קוקה-קולה, בהשקעה של כ-10 מיליון ₪, יתפרס על פני מספר חודשים, ויכלול מספר שלבים. בשלב הראשון, שיחל בימים הקרובים, יעלה קמפיין תדמיתי רחב היקף המציג את ההשראה לאימוץ הגישה החיובית לחיים. בהמשך השנה יושק השלב השני, שיאפשר לצרכנים לקחת חלק ביישום הגישה החיובית והאופטימית ולהיות מעורבים בעשייה של מותג העל.



קמפיין מותג העל-"לאהוב את החיים" יחשף בפלטפורמות שונות ויכלול:סרטון פרסומת אשר ישודר בטלוויזיה ובקולנוע ,קמפיין אינטרנט חדשני, שילוט חוצות, מהדורת בקבוקים ייחודית (שתחולק בפעילות קד"מ), אינסרט אינטראקטיבי שיופץ בעיתונות ועוד. סרטון הפרסומת צולם בהונגריה תוך כדי שימוש במספר רב של עדשות, מזוויות צילום ייחודיות ובשילוב אנימציות צבעוניות הממחישות את אווירת האופטימיות הכללית שהסרט מעביר.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס