חברת קוקה-קולה ממשיכה במהלך האסטרטגי להרחבת הזדמנויות הצריכה של המשקאות המוגזים והמשקאות הקלים בישראל ויוצאת במבצע ארצי רחב היקף בחנויות הנוחות שבתחנות הדלק. הפרוייקט, בהשקעה של כ-מיליון ₪, פותח לטובת עידוד השתייה וההתרעננות בקרב ציבור הנהגים בישראל, בפרט בחודשי הקיץ.
המהלך כולל הפצת מתקן ייחודי: COOL DRIVE – מתקן שתייה שומר קור להחזקת בקבוקים ופחיות במהלך הנסיעה. המתקן יחולק בחנויות הנוחות שבתחנות הדלק וילווה בפעילות שיווקית בהיקף ארצי לעידוד השתייה והתרעננות ולשינוי בהרגלי צריכת המשקאות המוגזים והמשקאות הקלים.
מהלך זה ממשיך את הפעילות שערכה קוקה-קולה בשנה שעברה עם רשת חנויות הנוחות YELLOW. בשל הצלחתה האדירה של הפעילות הוחלט להרחיבה לכלל חנויות הנוחות של הרשתות השונות.
יניב כהן- מנהל פיתוח הזדמנויות צריכה בחברת קוקה-קולה: "ממחקרים שערכנו בתחום הרגלי השתייה של ציבור הנהגים הישראלי עולה כי רובם אינם נוהגים לעצור להתרעננות במהלך הנסיעה מסיבות שונות. רוב הנשאלים ציינו כי אינם נוהגים לשתות בשל העובדה כי המשקאות הקלים מתחממים במהלך הנסיעה או בשל בעיות של סרבול והיעדר מתקן ייעודי שומר קור. התובנות הללו הובילו אותנו לפיתוח ה- Cool drive, ולאור הצלחתה של הפעילות בשנה שעברה, החלטנו להרחיב את המהלך ולפגוש 150,000 צרכנים נוספים שלנו עם המתקן הייחודי, בפריסה ארצית בכלל חנויות הנוחות שברחבי הארץ".