באירוע המוזיקה הגדול של השנה – 16 שעות רצופות של מוזיקה, בהשתתפות מיטב האמנים. צפי משתתפים: 40.000 .
קוקה-קולה תשקיע 7 מיליון ₪ ב- COCA-COLA LIVE קונצרט הרוק של השנה שייערך
ב-21.9.06 במעגן הדייג בחיפה, החל משעה 16:00 ועד 08:00 בבוקר למחרת (יום שישי, ערב ראש השנה תשס"ז). אירוע המוזיקה הגדול של השנה יתקיים כמופע הצדעה ענק לצפון ויכלול 16 שעות רצופות של מוזיקה, בהשתתפות מיטב האמנים וצפוי לארח כ-40,000 מבקרים. ההחלטה על קיומו של האירוע התקבלה כהצדעה לצפון וכמחווה לבני הנוער.
"COCA-COLA-LIVE" הוא קונצרט הרוק הגדול ביותר המתקיים השנה בישראל, הן מבחינת ההיקף האמנותי והן מבחינת המשאבים הטכניים והפיזיים המושקעים בו. האירוע יתפרס על שטח של כ-100 דונם, שטח האירוע מיועד לכ-40,000 צופים, הבמה המרכזית הינה במת מופעי חו"ל עם 1000 פנסי במה ושטח, 25 דוכני מזון, 2 בתי קפה, 5 פאבים, 30 דוכני אומנויות, 4 צ'אי שופ, 80 תאי שירותים. שערי האירוע יפתחו בשעה ארבע ויסגרו בשעה שמונה בבוקר של יום המחרת.
איציק תמיר, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל: "אירוע הרוק אינו תחליף לכפר המוזיקה אותו נאלצנו לבטל בשל המלחמה בצפון. מדובר באירוע שנולד אצלנו בחברה מתוך רצון אמיתי להפיק חוויה מוזיקאלית אופטימית ובלתי נשכחת-שטרם נראתה כמותה, לפתיחתה של השנה. המתכונת הסופית גובשה בימים האחרונים וכך גם המיקום שיהיה נגיש ויוכל להכיל כ-40,000 איש. ברור היה לנו כי האירוע יתקיים כמופע הצדעה ענק לצפון, וכמחווה מיוחדת לתושבי קריית שמונה וצפת החלטנו להעמיד אוטובוסים מיוחדים לאירוע ובחזרה ממנו-לטובת מאות בני נוער מהערים הללו".
COCA-COLA LIVE ייערך במתכונת וודסטוק, בהשתתפות האמנים המובילים של ישראל ביניהם: הבובות, מוקי, אביב גפן, משינה, נינט, היהודים, עברי לידר, עידן רייכל, שי גבסו, הראל מויאל, אייל גולן, דין דין אביב, הדורבנים, עידן יניב וסינרגיה.
אורלי קליין דגן, מנהלת שיווק תחום קוקה-קולה: "בשל ביטול כפר המוזיקה הוצפה חברת קוקה-קולה בתגובות בעוצמה ובהיקף שעלו על כל ההערכות: באתרי אינטרנט, בפורומים ובבלוגים. הועברו אלינו בקשות רבות לקיים אירוע מוזיקאלי גדול ומשמעותי ולפיכך החלטנו לקיים אירוע ייחודי שיפגיש על במה אחת את מיטב אומני הרוק הישראלים לערב חד פעמי מרגש".
COCA-COLA LIVE ילווה בקמפיין רחב היקף באמצעות משרד הפרסום "דחף אחד" שיכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונים ושילוט חוצות. כמו כן, ילווה האירוע בקמפיין אינטרנט באמצעות אידאולוג'יק.
יונה יהב, ראש עיריית חיפה: "תושבי חיפה והצפון שרק לפני מספר שבועות יצאו מהמקלטים מודים להנהלת חברת קוקה- קולה על המחווה יוצאת הדופן לקיים בחיפה אירוע שיהיה ללא ספק האירוע הגדול והאטרקטיבי של המוזיקה הישראלית. קוקה-קולה מעניקה לעשרות אלפי תושבי הצפון הזדמנות יוצאת דופן לצפות במיטב האמנים המובילים בארץ באווירה הייחודית של מעגן הדיג של חיפה. אין מתאים מהאירוע שיתקיים על רקע אורות הנמל ורכס הכרמל, לסמל את החזרה לשגרה ובתוך כך את המאמץ המתמשך להפוך את חיפה לעיר של תיירות המתבססת לא רק על מיקומה ונופיה המדהימים של העיר, אלא גם על הפסטיבלים הייחודים המתקיימים בה".