קורס ניהול השיווק של להב פיתוח מנהלים ייפתח ב- 19.3. הקורס מקנה פיתוח חשיבה שיווקית אסטרטגית ויישומה בעידן של שינויים מהותיים בעולם הטכנולוגי, בהתפתחויות הגלובליות, באופי התחרות, בהתנהגות הצרכנים ובאמצעי התקשורת.
הקורס מתאים למנהלי ואנשי שיווק, מנהלי מכירות, מנכ"לים ובעלי חברות, וכן מנהלים אחרים מהארגון, כגון מנהלי רכש, סחר, מו"פ וכו' המבקשים להכיר, להעמיק ולעדכן את הידע של ניהול השיווק על כל היבטיו.
לפרטים והרשמההעולם השיווקי עובר טלטלה כתוצאה ממספר התפתחויות – התגברות התחרות לאור הגלובליזציה וזאת לצד הרחבת ההזדמנויות העסקיות; התפתחות מתמדת של עולם הדיגיטל המשפיעה על התקשורת עם הצרכנים ואופי הפעילות השיווקית; זמינות המידע בערוצי התקשורת השונים המשפיעה על הצרכנים שהופכים מתוחכמים ואקטיביים יותר וחדשנות טכנולוגית המשנה תדיר את היצע המוצרים והשירותים וכן את אלטרנטיבות הייצור.
הסוד להצלחה בתנאים הללו נעוץ בהבנה מעמיקה של מכלול התהליכים והמגמות, יכולת התאמה ארגונית ותגובה מהירה לשינויים ולפעילות מתחרים, תוך ניצול הזדמנויות ופיתוח חדשני של מוצרים ושירותים.
קורס ניהול השיווק עוסק בכל הנושאים המרכזיים בניהול שיווק, החל משלב איסוף המידע ההכרחי לקבלת ההחלטות ועד לשלב תרגום ההחלטות לעשייה שיווקית בפועל ובחינת האפקטיביות. התכנית כוללת 12 מפגשים, כאשר כל מפגש מוקדש לנושא מרכזי בעולם השיווק. המפגשים מורכבים מסקירת המודלים, המונחים והסוגיות העדכניים ביותר מהאקדמיה בשילוב מרצה מהתעשייה שידון בחקר מקרה רלוונטי.