קח פרי(גת) ותהיה לי בריא: המותג "אושן ספריי" עולה בקמפיין אינטרנט

המותג אושן ספריי של פריגת עולה לראשונה בקמפיין אינטרנט ייחודי לנקטר החמוציות אושן ספריי, תחת המסר "אושן ספריי המגן הטבעי שלך". את הקמפיין, שיעלה באתרי אינטרנט נבחרים ובאתרים ייעודיים לנשים, מובילה הדיאטנית הקלינית לימור בן חיים, יועצת התזונה של פריגת.



הקמפיין, אשר הופק ע"י משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק בהשקעה של כ-250,000 ₪, פונה בעיקרו לנשים ומציג את יתרונותיו הבריאותיים של פרי החמוציות ושל נקטרOcean Spray.



מיכל קציר עמק, מנהלת תחום Health & Wellness בפריגת: "כחלק מהמודעות ההולכת וגוברת לבריאות, יש יותר ויותר מקום לצריכת מוצרים התומכים בבריאות, כמו נקטר חמוציות אושן ספריי, חשוב לנו לתת מידע על תזונה בריאה ומאוזנת ו"לגלות" את סודות החמוציות. לאור זאת, יוצאת פריגת בקמפיין חדש וראשון מסוגו באינטרנט, המדגיש את חשיבות שתיית נקטר החמוציות ותרומתו לבריאות ,ומסביר את יתרונותיו.



באמצעות כניסה לאתר ייעודי שהוקם כחלק מהקמפיין מציגה הדיאטנית לימור בן חיים באמצעות סרטוני וידאו הסברים , על חשיבות שתיית נקטר חמוציות אושן ספריי לבריאות הלב, הפה, מניעת אולקוס, בריאות מערכת השתן ויתרונות הפרי לאנטי אייג'ינג.



בנוסף, מציע האתר מידע כללי על חמוציות ועל סגולותיו של הפרי, לצד מתכונים לקוקטילים של Ocean Spray, מחקרים וקישור לפורום התזונה של פריגת. כמו כן, ניתן להשתתף בחידון טריוויה קצר כאשר 1000 המשתתפות הראשונות שענו נכונה תזכנה בתיק איפור מהודר ובקופון לנקטר Ocean Spray מתנה בסופרפארם.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים