בעת שקמפיין מותג "איילנד" רץ בטלוויזיה, מתברר כי גם מותג המשקה SALITOS לא נשאר מאחור. ובלי לשים לב (אם זה בכלל אפשרי) נולדה לה קטגוריה חדשה, מתגוששת, תוססת ומיוחצנ"ת. היום הודיעו האיקו מולר וארז קיפניס מנכ"לים משותפים של חברת HI- CO משקאות המייבאת והמשווקת של המותג SALITOS על גידול ניכר במכירות. המדובר במשקה המסמן קטגוריה חדשה בשוק המשקאות העולמי. SALITOS משווק ב – 47 מדינות ברחבי העולם והוא בעל הצמיחה הגדולה ביותר בקטגוריית הבירות – הטקילה.
חברת HI- CO משקאות הוקמה במאי 2006 ע"י ארז קיפניס איש עסקים בעל ניסיון בתחום המשקאות והייקו מולר איש שיווק, שעבד במשרדי פרסום מובילים באירופה. השניים התוודעו למשקה באירופה ולאחר שעשו בדיקת שוק בארץ , החליטו להביאו לישראל.משקה SALITOS מוגדר כ – BEER-MIX, הוא מכיל בירה אך ללא הטעם הקלאסי של בירה. המשקה נופל תחת הקטגוריה כפיתרון לאלה שלא ממש אוהבים בירה, כמשקה חופים לקיץ ומצויד בגימיק – פותחן מובנה בתחתית הבקבוק. הפותחן הינו סימן רשום של החברה וקיבל הכרה כפטנט בינלאומי.
המשלוח הראשון של המשקה הגיע לישראל בסוף ספטמבר 2006. במקביל נערכו מספר פעולות קד"מ ביניהם: קמפיין אינטרנט, פעילויות אינטראקטיביות נוספות, נתינת חסות על כפר הרגיי בפסטיבל בומבמלה בפסח בפני 30 אלף איש, פעילות ממוקדת בברים ומועדונים ברחבי הארץ, נוכחות מאסיבית של פליירים, סטיקרים ופוסטרים בערים הגדולות, ועוד.
משקה SALITOS פונה למספר קהלי נישה ייחודיים: קהל הצעירים – 18 – 35, קהל הנשים: 25 – 50 וקהל הצעירים הצורכים את הבירה על חוף הים בחדשי הרחצה. מחברת HI-CO משקאות נמסר, כי האסטרטגיה בה נקטה החברה לאורך שמונת חודשי חיי המותג הוכיחה עצמה והחברה תמשיך ותרחיב את מרחבי פעילותה בקרב קהליי היעד.
בין נקודות המכירה של המותג: הרשתות מגה, טיב טעם, סופרסנטר, אלונית, רשת AM-PM, מגוון בארים, פאבים ומועדוני בילוי ברחבי הארץ, פיצוציות מקומיות ועוד.