קטגוריית הפסטה מתרחבת עם יבוא מותג אקספלורר קוויזין

יבואנית המזון אופאל אינטרנשיונל, משיקה בישראל את מותג הפסטה הבינלאומי: אקספלור קוזין (EXPLORE CUISNE). הפסטות תחת המותג 'אקספלור קוזין' זוכות להצלחה רבה במדינות רבות בעולם המגלות מודעות גבוהה בתחום הבריאות, כמו: ארה"ב, קנדה, שוודיה, אוסטרליה ועוד, ונמכרים בהצלחה רבה ברשתות השיווק הגדולות והמובילות: קוסקו, הולפוד, אלדי ועוד. כעת, מוצרי הפסטה של המותג מגיעים למדפים בכל רשתות המזון המובילות בישראל.



החדרת המותג תעשה במספר שלבים: בשלב הראשון משיקה החברה סידרה של 6 מוצרי פסטה אורגנים עשויים מקטניות אורגניות (עדשים, סוגי שעועית ואורז שונים) ונטולי גלוטן. הפסטות שלאקספלור קוזין מיוצרות במפעל,מולינו אנדריאני אס.אר.ויה, באיטליה.



לדברי איציק קול, מנכ"ל ובעלים של חברת אופאל אינטרנשיונל: "אנו שמחים להשיק בישראל את המותג 'אקספלור קוזין', המצליח בכל העולם ולהביא את בשורת הפסטה הבריאה והטעימה גם לישראל. "הפסטות של 'אקספלור קוזין' מהוות אבן דרך בתחום מוצרי מזון בעלי מקדמי בריאות בהיותם מיוצרים מקטניות אורגניות עמוסות בחלבון וללא גלוטן".



עוד מוסיף קול ואומר כי "למרות שמדובר במוצר המתאים לחולי צליאק היות והוא 100% נטול גלוטן, מטרתינו היא לחולל מהפיכה בקניית מוצרי פסטה יבשה בישראל. המוצרים שלנו ישווקו ברשתות לצד הפסטות היבשות האחרות במחיר חדירה הנע בין 13.90 -12.90 שקלים. הצרכן מחפש כל הזמן חדשנות במוצרי המזון, המודעות והדרישה למאכלים עשירים בחלבון מן הצומח רק הולכת וגוברת. לכן, אין ספק כי מוצרי הפסטה של 'אקספלור קוזין' עונים על דרישות אלה כמוצרים שנותנים ערך מוסף הן מבחינה בריאותית והן מבחינת הטעם. כמו כן 2% מרווחי החברה בעולם נתרמים לקרן המוקדשת לחקלאות ברת קיימא".


אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג